Nurmeksen kaupunginjohtaja Asko Saatsi mittaa katsellaan lumista teollisuustonttia. Kun pakkaset hellittävät, tontilla ryhdytään valamaan perustuksia biohiiltä valmistavaa laitosta varten. Mikkeliläisen Puustako Oy:n tavoitteena on käynnistää biohiilen tuotanto Nurmeksessa kesäkuussa.
Kaupunginjohtaja Saatsille rakennettava hiiltämö on osoitus siitä, että kaupungin ponnistelut tuottavat tulosta.
Nurmeksen kaupunki päätti 10 vuotta sitten perustaa kaupungin laitamalle Känkkäälään niin sanotun vihreän teollisuuden alueen. Tavoitteena oli houkutella paikkakunnalle metsä- ja biotalouden yrityksiä.
😁😂😅😆
Ihania muistoja Nurmeksesta!
15
436
Vastaukset
- Anonyymi
Heh....
- Anonyymi
Paljonko kaupunki on nyt kaikkineen investoinnut tähän. Rekkojen levike mukaan lukien. Samoin Saatsin Kiinan vierailut. Sitten ketkä olivat päättämässä virastotalon vuokrauksesta. Ostaminenko olisi ollut edullisempi vaihtoehto?
- Anonyymi
Harvoin niin kallista levikettä tehdään hiekkakankaalle, suolle levikkeen teko voisi pyöriä noissa hinnoissa.
- Anonyymi
Kaikki korjaantuu, kun aletaan tiloilta ajamaan paskaa Känkkäälään pohjavesialueelle. Biokaasu on Nurmeksen pelastus, sähköautot pitää muuttaa kaasulla toimiviksi, koska se on uusi buumi, vai onko.
- Anonyymi
Uusi johtajamme elää samassa harhassan en viitsi nimeä mainita KOSKA VOI TULLA OIKEUSJUTTU
- Anonyymi
Biohiili nousuun ☝
Me täällä lieksassa nauramme teille. - Anonyymi
Nauraa varmaan moni muukin näille osaamattomille päättäjille, ai nythän on vaalien tuloksena kaikki toisin.
- Anonyymi
Miksi känkäälä ei vois nousta vielä?
- Anonyymi
Uusi johtajamme vain nostaa palkkansa. Hänestä ei ole mihinkään:
- Anonyymi
Onko saatu muuta aikaan, kuin virastotalon ovet lukkoon, eikös sen pitäisi olla matalan kynnyksen tapaamispaikka kuntalaisten ja päättäjien välillä.
- Anonyymi
""Asko Saatsi mittaa katsellaan lumista teollisuustonttia""
Anteeksi mutta nauratti 😂 - Anonyymi
Nyt on vielä paskempi johtaja.
- Anonyymi
Mutta hän vielä hekumoi, että homma saadaan käyntiin 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hän vielä hekumoi, että homma saadaan käyntiin 🤣
Tottakai saadaan 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai saadaan 😆
Miksipä ei, nurmeksen talous lähtee nousuun kuin fenix lintu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664420
- 1053495
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373170Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 462400
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52119- 221994
- 1961887
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398