Kukat kukkii helileijaa! On keväinen taas ja linnuke laulaa ala auringon halitulilei ja taasen souverosti kouvaa, vaan antaa kouvata vaan! Kaiketi Haapavedellä!
Kevättä! Souverosti kouvaa Haapavesi!
Anonyymi-ap
4
172
Vastaukset
- Anonyymi
Hoida ittes kuntoon terveyskeskuksen hoitomenetelmillä ja tuu vasta sitte kertoo asioitasi. Nyt soperruksesi on tyhjää silsaa!
- Anonyymi
Älä tuu viisastelee elimentaarinen pötkötyyppi!
- Anonyymi
Jos junarata saataisiin Haapavedelle ja kauppatorilta pari kassialmaa kauppamatin talolle, niin kukat kukkisi kaikista kirkkaimmin ja heli leija liitäis taivaalla kauniisti.
- Anonyymi
Junarata haapavedellä olis täysin turha sillä junat ei tänne tulis sittenkään. Annetaan junaradan olla Oulaisissa ja Ylivieskassa. Nivalassakin on junarata mutta sielläkään ei kaikki junat käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576