Kävikö sinun luona eilen, nuori nainen " spr,n " nimissä pyytämässä rahaa, lapsien hyväksi ? Esitti läppärin kuvaa, kuvassa oli lapsi.
Naisen naamaa ei näkynyt, oli peittänyt sen.
Hän ei esittänyt SPR,n kuvallista korttia, eikä keräyslupaa.
Tontunmäki
7
80
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Maanantaina kävi Lintuvaarassa ovella valkoihoinen ulkomainen 25...30 vuotias suht pitkä ja urheilullisen näköinen heppu, joka puhui pelkästään englantia.
Hänellä oli sinisessä mapissaan ilmeisesti jonkinlainen lomake, johon tietonsa kirjaamalla olisi päässyt mukaan Pelastakaa Lapset kuukausirahoittajaksi. Sen verran osasin vanhaa kouluenglantia, että sain sanottua No thanks, not this time. - AnonyymiUUSI
Korjaus tuohon.
Tosiaan, naamansa peittänyt nuori nainen oli " pelastakaa lapset ry,n " edustaja.
Ei SPR.
Pahoittelen sekaannusta.
Ps. Nainen puhui hyvää suomea. - AnonyymiUUSI
Mitä tuota mietit sua on helppo huijata, kun kirjoitat tänne. Kärsi siitä jos tunget noille rahoja.
- AnonyymiUUSI
Ei huijattu, kun en antanut rahaa. Mistä niin päättelit ?
- AnonyymiUUSI
auttakaa tuollaiset ulos ja kadulle asiaan kuuluvin kohteliaisuuksin eivät tule uudelleen, olen saanut olla rauhassa jo vuosia.
- AnonyymiUUSI
Noista tulee ilmoittaa heti poliisille ja ottaa kuva.
- AnonyymiUUSI
Poliisia ei kiinnosta. Naama oli peitetty hengitys suojaimella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516973Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414694HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982676- 1381954
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161429
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191155mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101079