Raiskauskriisikeskus Tukinainen ry ei halua tehdä yhteistyötä Joni Takalan kanssa.
Stagalan rahoja ei haluta
– Tukinainen sitoutuu työssään Suostumuskulttuurin vahvistamiseen. Väkivalta on tekijän vastuulla, ei koskaan uhrin. Tukinainen on kieltäytynyt Joni Takalan yhteistyötarjouksesta, kannanotossa sanotaan.
Hyvin ovat omavaltaisia tämä Tukinainen Ry
Ilmeisesti Verovaroista heille maksetaan, kun ei Takalan rahat kelpaa.
Tuossa ottelussa säännöt oli sovittu.
Joten siitä voi ottaa mallia sopimisen suhteen
https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/a/b42d8e3c-b6f3-4f11-b3fa-a2bf14a3e6fe
Raiskauskriisikeskus Tukinainen ry ei halua tehdä yhteistyötä Joni Takalan kanssa.
9
106
Vastaukset
- Anonyymi
Se on hyvä että hölmöt hakkaa toisiaan.
Suomi siinä nousee selvähän se on.- Anonyymi
Minun ihanteeni rikollisissa on Moring . Hänen ei tarvitse julkisuudessa leveillä .
- Anonyymi
Tukinainen yhdistykselle nosta knalliani . Hyvä .
- Anonyymi
Ilmeisesti tuon Tukinaisen piirissä on keksitty omanlaisensa elinkeinotoiminnan harjoittaminen. Manipuloidaan naiset huutamaan (ainakin mielessään) että "MINULLA ON OIKEUS, MINULLA ON OIKEUS..." Vaikka sitten kulkea kesällä keskiyöllä tuiterissa kaljapullo kädessä kaduilla ja puistoissa yksin hoiperrellen kevyissä hepenissä puolialastomana.
Samalla vielä kun maassa on pyrkimyksiä edelleen helpottaa väkevämpien viinaksien saantia.
Mitä alkoholi saa aikaan niin uhrien kuin väkivaltarikosten tekijöidenkin aivotoiminnassa ja harkintakyvyssä ei varmasti ole epäselvää kenellekään rehelliselle ihmiselle.
Varoittaminen joutumasta harkitsemattoman menettelyn seurauksena rikoksen kohteeksi voi tietenkin aiheuttaa rikosmahdollisuustilanteiden ja siten myös rikoksen kohteeksi joutumisen vähenemistä - mikä puolestaan vähentäisi tarvetta Tukinainen ry:n harjoittamalle toiminnalle. Mitä tarvetta saattaisi vähentää edelleen tuollaisten rikosten rangaistusten koventaminen, mitä todella (miehenä) kannatan.- Anonyymi
Tuo (miehenä) oli tuossa ihan turha. Naisvihamielisestä tekstistäsi näkee kauas kumpaa sukupuolta olet.
- Anonyymi
Siellähän ne miehetkin hoipertelee viinapullo kädessä ja vähissä vaatteissa....mutta miksi miehet raiskaavat??
- Anonyymi
hienoa. tuollaisen netti-idiootin kanssa ei minkään vakavastiotettavamman tahon pidäkään tehdä minkäänlaista yhteistyötä.
- Anonyymi
Ei Stagala ole pelkästään väärässä. Jokainen tajuaa, että jos haluaa esim. välttää joutuvansa taskuvarkaan uhriksi tulee lompakkonsa ja muiden arvoesineidensä kanssa - liikkuessaan kaupungin tungoksessa - toimia tietyllä tavalla. Mikäli haluaa vähentää riskiä joutuvansa raiskauksen uhriksi voidaan yhtälailla omalla toiminnallaan vähentää riskiä joutua rikoksen uhriksi (millään tavalla puolustelematta rikoksen tekijää). Mikä tässä yksinkertaisessa asiassa on niin vaikea ymmärtää?
- Anonyymi
On se hyvä että on viisaita
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395