Jeesus auttaa

Anonyymi-ap

”Nyt minä tiedän, että Herra auttaa voideltuansa, vastaa hänelle pyhästä taivaastansa, auttaa häntä oikean kätensä voimallisilla teoilla.”
Psalmi 20:7

9

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt minä tunnen Herran voideltuansa auttavan, ja häntä kuulevan pyhästä taivaastansa: hänen oikia kätensä auttaa voimallisesti.

• Anonyymi

Monasti olen apua remonttihommissa pyytännä. Eipä oo ruoja ilimaatunna.

• Anonyymi

Menetin hyvän liikuntakyvyn, fyysisen ja psyykkisen terveyden lääkehoidon takia.
      Herkistyneenä aloin nähdä tarkkoja unia, jossa minua rohkaistiin luottamaan ylhäältä tulevaan apuun. Unessa näin lääkärin joka poisti kehooni jääneet lääkeaineimplantin.
      Myös eräs jo kuollut tuttavani tuli unessa sanomaan, että minusta tehdään taas terve.
      Silti odottavan aika on pitkä ja usko horjuu.

Olen käynyt kirkossa ehtoollisella ja rukoillut suojelua, koska lääkeaine allergisoi ja vammauttaa kehoani. Toivon siellä rukouksia kehoni ja mieleni tasapainossa pysymiseksi.
      Kirjoitan myöhemmin tännekin kun olen saanut avun ja kerron kuinka se tapahtui.

Viimeisin uni oli yksinkertainen ja seesteinen; kaksi kaunista vaaleaa kättä lepäsi rauhassa toistensa päällä. Tarkoittaako se odottamista ja ettei ole mitään hätää.

Sitä edellinen uni oli raskas. Hoidin kahta lasta. Yhtäkkiä tyttö alkoi kirkua suureen ääneen ja juoksi ulos pihamaalle. Katsoin mikä hänelle tuli ja näin miten tytön housut täyttyivät verestä. Otin lapsen syliini ja riiuisuin veriset vaatteet pois. Näin, että hänen lantionseutunsa ympäri oli raavittu pystysuoria viivoja ja pakaran raapimisjälki oli kreikkalainen psii-kirjain. Housuista putosi maahan terävä raapimiskivi. Järkyttyneenä kysyin tytöltä; kuka sen teki. Hän vastasi "Kii piirsi sen".

Heräsin kauheasta unesta ja aloin pohtia sen merkitystä. Löysin psii-kirjaimen myös Armenian lipusta ja käsitin sen jollain tapaa liittyvän rauhaan ym. Oliko Jeesus armenialainen? Jos joku tietää enemmän, voisi valaista kirjaimen merkitystä.
      Onko "Kii" sama kuin Ksii? Lapsen on vaikea lausua kahta konsonanttia peräkkäin, niinpä hän lausui sen vain "kii"?

Viimeksi mainittu Ksii lienee paholainen?

Tarkoittiko uneni sitä, että pieni tyttö olisin itse ja Jumala sallisi pahan aiheuttavan minulle tämän verisen ja rankan vaivan. Psii kirjain taas kertoisi Jumalan läsnäolosta ja varjeluksesta; selviän verenvuodoista ja lantion seudun vammoista Jumalan suojaavien käsien avulla. Kuka osaisi tulkita unen oikein vai tulkitsinko itse sen oikein?

• Anonyymi

Kiitos lohdutuksen sanoista; Ps 20:7
      Kirjoitin tähän äsken tarinani ja lähetinkin sen, mutta se katosi. Kuitenkin tuo psalmi antaa rohkeutta, kiitos sen kirjoittajalle.
      Olen käynyt kirkossa rukoilemassa ja toivon paranemistani. Näen unia, joissa minulle kerrotaan että vaivani hoidetaan taivaasta käsin, etten ole yksin. Viimeisin uni oli yksinkertaisuudessaan vain kauniit, vaaleat kädet toistensa päällä lepäämässä.
      Lieneekö se kehotus rauhassa odottamiseen...

• Anonyymi

Jeesus Kristus sinua armollansa armahtakoon ja auttakoon!

• Anonyymi

Kiitos rukouksestasi. Jumala meitä suojelkoon ja siunatkoon kaikelta pahalta!

• Anonyymi

”Mutta Herra on uskollinen, ja hän on vahvistava teitä ja varjeleva teidät pahasta.”
        2 tess 3:3

• Anonyymi

Auttaa se tumputtamisessa.

• Anonyymi

aku ankka on aina tyhmien puolella , usko sinäkin aku ankkaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      526
      4404
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3521
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2312
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      476
      2179
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      87
      1507
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1373
    7. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      102
      1321
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      64
      1291
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      65
      1224
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1144
    Aihe