Jeesus auttaa

Anonyymi-ap

”Nyt minä tiedän, että Herra auttaa voideltuansa, vastaa hänelle pyhästä taivaastansa, auttaa häntä oikean kätensä voimallisilla teoilla.”
Psalmi 20:7

11

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt minä tunnen Herran voideltuansa auttavan, ja häntä kuulevan pyhästä taivaastansa: hänen oikia kätensä auttaa voimallisesti.

• Anonyymi

Monasti olen apua remonttihommissa pyytännä. Eipä oo ruoja ilimaatunna.

• Anonyymi

Menetin hyvän liikuntakyvyn, fyysisen ja psyykkisen terveyden lääkehoidon takia.
      Herkistyneenä aloin nähdä tarkkoja unia, jossa minua rohkaistiin luottamaan ylhäältä tulevaan apuun. Unessa näin lääkärin joka poisti kehooni jääneet lääkeaineimplantin.
      Myös eräs jo kuollut tuttavani tuli unessa sanomaan, että minusta tehdään taas terve.
      Silti odottavan aika on pitkä ja usko horjuu.

Olen käynyt kirkossa ehtoollisella ja rukoillut suojelua, koska lääkeaine allergisoi ja vammauttaa kehoani. Toivon siellä rukouksia kehoni ja mieleni tasapainossa pysymiseksi.
      Kirjoitan myöhemmin tännekin kun olen saanut avun ja kerron kuinka se tapahtui.

Viimeisin uni oli yksinkertainen ja seesteinen; kaksi kaunista vaaleaa kättä lepäsi rauhassa toistensa päällä. Tarkoittaako se odottamista ja ettei ole mitään hätää.

Sitä edellinen uni oli raskas. Hoidin kahta lasta. Yhtäkkiä tyttö alkoi kirkua suureen ääneen ja juoksi ulos pihamaalle. Katsoin mikä hänelle tuli ja näin miten tytön housut täyttyivät verestä. Otin lapsen syliini ja riiuisuin veriset vaatteet pois. Näin, että hänen lantionseutunsa ympäri oli raavittu pystysuoria viivoja ja pakaran raapimisjälki oli kreikkalainen psii-kirjain. Housuista putosi maahan terävä raapimiskivi. Järkyttyneenä kysyin tytöltä; kuka sen teki. Hän vastasi "Kii piirsi sen".

Heräsin kauheasta unesta ja aloin pohtia sen merkitystä. Löysin psii-kirjaimen myös Armenian lipusta ja käsitin sen jollain tapaa liittyvän rauhaan ym. Oliko Jeesus armenialainen? Jos joku tietää enemmän, voisi valaista kirjaimen merkitystä.
      Onko "Kii" sama kuin Ksii? Lapsen on vaikea lausua kahta konsonanttia peräkkäin, niinpä hän lausui sen vain "kii"?

Viimeksi mainittu Ksii lienee paholainen?

Tarkoittiko uneni sitä, että pieni tyttö olisin itse ja Jumala sallisi pahan aiheuttavan minulle tämän verisen ja rankan vaivan. Psii kirjain taas kertoisi Jumalan läsnäolosta ja varjeluksesta; selviän verenvuodoista ja lantion seudun vammoista Jumalan suojaavien käsien avulla. Kuka osaisi tulkita unen oikein vai tulkitsinko itse sen oikein?

• Anonyymi

Kiitos lohdutuksen sanoista; Ps 20:7
      Kirjoitin tähän äsken tarinani ja lähetinkin sen, mutta se katosi. Kuitenkin tuo psalmi antaa rohkeutta, kiitos sen kirjoittajalle.
      Olen käynyt kirkossa rukoilemassa ja toivon paranemistani. Näen unia, joissa minulle kerrotaan että vaivani hoidetaan taivaasta käsin, etten ole yksin. Viimeisin uni oli yksinkertaisuudessaan vain kauniit, vaaleat kädet toistensa päällä lepäämässä.
      Lieneekö se kehotus rauhassa odottamiseen...

• Anonyymi

Jeesus Kristus sinua armollansa armahtakoon ja auttakoon!

• Anonyymi

Kiitos rukouksestasi. Jumala meitä suojelkoon ja siunatkoon kaikelta pahalta!

• Anonyymi

”Mutta Herra on uskollinen, ja hän on vahvistava teitä ja varjeleva teidät pahasta.”
        2 tess 3:3

• Anonyymi

Auttaa se tumputtamisessa.

• Anonyymi

aku ankka on aina tyhmien puolella , usko sinäkin aku ankkaan

• Anonyymi

Tämä elämäntodellisuus on enemmän kuin kuvittelet ja luulet tietäväsi.
      Herjaus ja pilkka on aina helpoin ratkaisu. Sitä tekevät lähes kaikki ihmiset, koska eivät osaa tai jaksa muuta.
      Osaisitko oikeasti välittää toisesta ihmisestä!? Mitä se silloin olisi?

Harva ihminen siihen kykenee rakkauteen, ei edes meistä "uskovista" ole esimerkeiksi.
      Olemme ihmisiä ja teemme omavalintaisia ratkaisuja, mitkä eivät ole Jumalan tahdon mukaisia kuitenkaan.

Isäni, joka elämänsä aikana ryypiskelikin, ei kunnioittanut Jumalaa oli nyt kuolemaisillaan. Lääkärit sanoivatkin hänen menehtyvän. Kuitenkin hän selvisi hengissä. Vanhoilla päivillään hän kertoi meille edellä mainitusta kuolemanrajakokemuksestaan;
      "Siellä oli niin hyvä olla, sieltä ei olisi tahtonut lähteä pois".

Sen jälkeen isä eli vielä 30 vuotta ja kaatui kuolemaansa suorilta jaloiltaan. Kärsimyksiä hänelle ei kuoleman hetkellä ollut.

• Anonyymi

Aavikon hiekasta on paha ketään auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      359
      3865
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      25
      2537
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      2040
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      501
      1706
    5. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1685
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      49
      1621
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      301
      1566
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1354
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1156
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      21
      1134
    Aihe