kuinka hampaisiin saakka aseistettu Suomi hyökkäsi rauhaa rakastavaan Neuvostoliittoon 1939. Onhan se tohtorismies, ja tietää.
Seuraavaksi Satusetä-Väyrynen kertoo
20
136
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta Suomihan hyökkäsi. Ei ollut hampaisiin saakka aseistettu, mutta luuli Saksan olevan. Lopun tiedätkin, Suomalaiset tulivat juosten pois Petroskoista. Tiedätkö kuinka moni kuoli?
- Anonyymi
Oletko alottaja koskaan harkinnut että menisit töihin, oikeisiin töihin.
ei tarttisi täällä sekoilla ja ajattelupuolikin saattaisi alkaa toimimaan... - Anonyymi
Kerro tuttavallisesti milloin Suomi hyökkäsi 1939?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei tarttisi täällä sekoilla ja ajattelupuolikin saattaisi alkaa toimimaan...En ole aloittaja. Tunnen historian, olen lukenut siitä paljon. Oletko sinä lukenut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1939
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1939
Entäpä päivämäärä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei tarttisi täällä sekoilla ja ajattelupuolikin saattaisi alkaa toimimaan...Tohtorille tuon pitäisi mennä ja nopeesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy sinä vieraanvaraisesti WC:ssä ennen vierailua. Hajusesi jättäminen kyläpaikkaan ei ole korrektia.
- Anonyymi
Tollo typerys. Suomi ei hyökännyt mihinkään 1939 vaan Neuvostoliitto hyökkäsi tänne Suomeen.
Stalin ja Hitler olivat keskenään sopineet että Baltian maat ja Suomi kuuluvat Neuvostoliitolle. Saksa ja Venäjä eivät olleet vielä sodassa keskenään vaan tekivät yhteistyötä. Suomi ei ollut liittoutunut Saksan kanssa, joten Saksa ei liity tähän asiaan vielä mitenkään.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Molotov–Ribbentrop-sopimus
- Anonyymi
Mikä tutkinto sinulla on?
- Anonyymi
Ei ainakaan Moskovan opistosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan Moskovan opistosta.
Niin, tuota odotinkin. Peruskoulu tietenkin on jotain, mutta ei sillä pitkälle pötkitä. Lienet huomannut sen itsekin.
- Anonyymi
Suomen kielessä tapahtumasarjaa kutsutaan Talvisodaksi. En tiedä, kun en ole kouluja käynyt, miksi sitä venäjäksi kutsutaan? Kertokaa te viisaammat.
- Anonyymi
Neuvostoliitto aloitti talvisodan hyökkäämällä Suomeen ilman sodanjulistusta 30. marraskuuta 1939.
Tätä edelsi Stalinin ja Hitlerin solmima sopimus, jossa ne sopivat Euroopan maiden jakamisesta keskenään. Sopimuksen mukaan Suomi ja Baltian maat kuuluivat Neuvostoliitolle ja Puolan jakoivat Saksa ja Neukkula sopuisasti keskenään, mikä hyökkäys Puolaan sitten aloittikin toisen maailmansodan.
Kannattaa huomata että Saksa ja Neuvostoliitto eivät olleet vielä sodassa keskenään kun Neuvostoliitto aloitti hyökkäyksen Suomeen. Eikä Suomi ollut liittoutunut Saksan kanssa, joten siitä on turha puhua talvisodan yhteydessä.
Tässä nämä perusasiat, joita ei enää nykyään saa opettaa Venäjällä, jossa historia on kirjoitettu uusiksi.- Anonyymi
Aina kaikesta mahdollisimman törkeästi valehtelevat ryzzänkätyrit yrittävät aina väittää että Suomi olisi muka aloittanut sodan ja hyökännyt Neuvostoliittoon.
Suomessa oli 1939 noin 4 miljoonaa asukasta ja Neuvostoliitossa oli 170 miljoonaa.
Kuinka pohjattoman tyhmä pitää olla että kuvittelee kenenkään uskovan väitettä että 4 miljoonan asukkaan kansa olisi hyökännyt 170-miljoonaisen kimppuun? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kaikesta mahdollisimman törkeästi valehtelevat ryzzänkätyrit yrittävät aina väittää että Suomi olisi muka aloittanut sodan ja hyökännyt Neuvostoliittoon.
Suomessa oli 1939 noin 4 miljoonaa asukasta ja Neuvostoliitossa oli 170 miljoonaa.
Kuinka pohjattoman tyhmä pitää olla että kuvittelee kenenkään uskovan väitettä että 4 miljoonan asukkaan kansa olisi hyökännyt 170-miljoonaisen kimppuun?Olen dosenttipohjalta tarkastellut P. Väyrysen logiikkaa, ja hänen mukaansa Ukraina kiistämättömästi hyökkäsi itsensä kimppuun helmikuussa 2022.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen dosenttipohjalta tarkastellut P. Väyrysen logiikkaa, ja hänen mukaansa Ukraina kiistämättömästi hyökkäsi itsensä kimppuun helmikuussa 2022.
Olen uimamaisteripohjalta tarkastellut Paven logiikkaa. Väykän mukaan Ukraina oli todella julkeasti ja hävyttömästi pysytellyt omien rajojensa sisällä yrittäen huolehtia vain omista asioistaan. Tämän vuoksi Venäjän oli aivan pakko lähettää panssarivaunukolonnat Ukrainaan, ei ollut mitään muuta vaihtoehtoa.
Pitää ymmärtää että jos Venäjän naapurimaa haluaa itse päättää omista asioistaan, tarkoittaa se avointa sodanjulistusta Venäjälle. Eihän Venäjän naapurivaltioilla ole mitään oikeutta päättää itse omista asioistaan, kun kaikki päätösvalta kuuluu vain Venäjälle.
- Anonyymi
Lapsille suunnatussa teoksessaan "Putin-setä asuu Moskovassa" Väyrynen kertoo hellyttävän tarinan kansaansa ja kissanpentuja rakastavasta Maan isästä, joka on täysin vastoin tahtoaan ja olosuhteiden pakosta joutunut tapattamaan ja vammauttamaan miljoona kansalaistaan. Kirjan ennakkomarkkinoinnista vastaa MV-lehti.
- Anonyymi
Väyry on Kekkosen miehiä ja Kekkonen oli kova äijä, se piti ryssän rajan takana. Eikä siihen tarvittu kaiken maailman natoja.
- Anonyymi
Hurmos päällä suomalaiset lähtivät saksalaisten kanssa Neuvostoliittoa valloittamaan. Tämä yleisesti tiedetään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516530- 685216
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1004779Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273555- 2043174
- 412975
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242844mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132789- 1561641
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3441592