Ja muita sen kun en jutellut sun kanssa viimeksi?? Et ole sanonut välittömästi minusta ja en ole kuullut sitä muualtakaan, olet sanonut päinvastoin ja kieltänyt käymästä. Niin kun olet lähestynyt mua niin olen pelännyt että välität taas siitä kun olet koittanut lähestyä, siksi olen välttänyt sua. Olen koittanut olla kaipaamatta sua, elämästä on puuttunut se ilo meidän kohtaamisesta ja viime vuosina katseiden kohtaamisista ja pienistä hetkistä kun olen nähnyt sut. Elämästäni puuttuu jotain. Onko oikeasti niin että sinäkin olet kaivannut minua niinkuin minä sinua! Laita viestiä, mulla on sama numero. Tulen tänään käymään siellä missä kielsit. Laita viestiä heti kun luet. Ethän luule etten enää niinkuin ennen? Ethän voi huonosti?
Ethän rempannut vanhaa taloa meitä varten?
3
169
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muita vaan ethän myynyt sitä niin piti kirjoittaa. En uskonut että oikeasti kysyit voidaanko jutella ja en uskonut että se olisi ollut positiivista, pelkäsin että valitat että käyn siellä. Ymmärrätkö että luulen että halusit muistuttaa että sua ei kiinnosta ja käskisit mua pysymään poissa, uskoin että pidät mua stalkkerina. Ap
- Anonyymi
Eli kaikille tulee kiusaantunut olo, kuulostaapa fantastisen järkevältä 😆😅🤣😂
- Anonyymi
En kuitenkaan ehdi tänään käymään, mutta laita viestiä tai poikkea pieneen paikkaan "kesäpaikkakunnallasi" iltapäivästä iltaan. Katsotaan jos poikkean myöhemmin tällä viikolla, varmemmin jos annat rohkaiseva viestin..Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566022
- 755349
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603398- 443000
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462015
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773