Onko ilmaston lämpeneminen......MISSÄ ?

Anonyymi-ap

Taitaapi olla vain viherpiipertäjien kuvitelmaa ja sitä omaa egoaan nostattavaa.
Muka eläimetkin ja varsinkin linnut reagoivat tuohon....noin 1,5 asteen muutokseen. No tänä keväänä ovat ainakin tulleet normisti ja varmasti takaisin eivät lähde.
Lopettakaa tuo saakerin vouhotus, ottakaa järki käteen ja tehkää rehellistä työtä ettekä makaa siellä sohvilla ja läppärien takana tai Mannerheimin tiellä....saatte vain tässä kelissä kusitaudin.
Aina on ollut lämpimiä kesiä ja kylmiä keväitä sekä kylmiä ja leutoja talvia...keskimäärin sama vuosien mittaan.

6

162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt ainakin on ollut hyytävän kylmä kevät ja jopa tv-kanavien säätiedoituksissa asia näin kerrotaan.

• Anonyymi

Mutta vihreillä ja vasemmistolla on lämmin.....hikiä pukkaa kun yhteiskunta maksaa näille lämpimät asunnot eikä tarvi lähteä töihin.

• Anonyymi

Vihersossut makoilevat sohvilla ja terrorihommissa kadulla.

Typeriä ja laiskoja ovat.

• Anonyymi

Paras, totuudenmukainen aloitus tällä palstalla pitkään aikaan! Näin asian kokee normaali veroja maksava Suomen kansalainen, jota jurppii nämä veroja kiertävät toisten työntekoa estävät joutilaat. He haluavat julkisuudenkipeinä vain poliittista julkisuutta, jotta poliittinen kiipeily kokouspalkkioille ja päivärahoille alkaisi. Sitten pyrkivät eteenpäin ehkä eduskuntaan isoimmille palkoille tyhjää puhumalla, tietys mahdollisimma nopeast ettei kukaan saa puheesta selvää.

• Anonyymi

Joutilailla piiperöillä on lämmintä kun Stadin lämpövoimalat pukkaa lähiöihin lämmintä. Meteorologit ammattilaisina kertoivat juuri että toukokuu on ollut normaalia kylmempi, jopa hyytävän kylmää! Kun ne vuodet vaihtelee säittäin, niin piruako sitä lämpenemistä pitää aina jankuttaa, vaikka mittarit näyttää toista.

• Anonyymi
      UUSI

Käyttöveden keskittyminen on aito ongelma. Ihan jokainen joka näkee ojien tai kaivojensa kuivuvan varmasti pari kertaa miettii millä peseytyä. Kuivuu ne järvet muuallakin niin miksei Suomessa?
      Oletteko nähneet näiden piipertäjien osoittavan mieltä isojen kauppakeskuksien tai tiilitalorykelmien afalttipihoilla.
      Lähikaupungissani on ostoskeskus johon ei voi mennä helteillä, kenkien pohjat kirjamellisesti sulavat sisään mennessä. Itselleni on näin käynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4341
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2370
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1931
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1515
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      13
      1429
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      861
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      767
    10. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      64