Taitaapi olla vain viherpiipertäjien kuvitelmaa ja sitä omaa egoaan nostattavaa.
Muka eläimetkin ja varsinkin linnut reagoivat tuohon....noin 1,5 asteen muutokseen. No tänä keväänä ovat ainakin tulleet normisti ja varmasti takaisin eivät lähde.
Lopettakaa tuo saakerin vouhotus, ottakaa järki käteen ja tehkää rehellistä työtä ettekä makaa siellä sohvilla ja läppärien takana tai Mannerheimin tiellä....saatte vain tässä kelissä kusitaudin.
Aina on ollut lämpimiä kesiä ja kylmiä keväitä sekä kylmiä ja leutoja talvia...keskimäärin sama vuosien mittaan.
Onko ilmaston lämpeneminen......MISSÄ ?
8
279
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt ainakin on ollut hyytävän kylmä kevät ja jopa tv-kanavien säätiedoituksissa asia näin kerrotaan.
- Anonyymi
Mutta vihreillä ja vasemmistolla on lämmin.....hikiä pukkaa kun yhteiskunta maksaa näille lämpimät asunnot eikä tarvi lähteä töihin.
- Anonyymi
Vihersossut makoilevat sohvilla ja terrorihommissa kadulla.
Typeriä ja laiskoja ovat.
- Anonyymi
Paras, totuudenmukainen aloitus tällä palstalla pitkään aikaan! Näin asian kokee normaali veroja maksava Suomen kansalainen, jota jurppii nämä veroja kiertävät toisten työntekoa estävät joutilaat. He haluavat julkisuudenkipeinä vain poliittista julkisuutta, jotta poliittinen kiipeily kokouspalkkioille ja päivärahoille alkaisi. Sitten pyrkivät eteenpäin ehkä eduskuntaan isoimmille palkoille tyhjää puhumalla, tietys mahdollisimma nopeast ettei kukaan saa puheesta selvää.
- Anonyymi
Joutilailla piiperöillä on lämmintä kun Stadin lämpövoimalat pukkaa lähiöihin lämmintä. Meteorologit ammattilaisina kertoivat juuri että toukokuu on ollut normaalia kylmempi, jopa hyytävän kylmää! Kun ne vuodet vaihtelee säittäin, niin piruako sitä lämpenemistä pitää aina jankuttaa, vaikka mittarit näyttää toista.
- Anonyymi
Käyttöveden keskittyminen on aito ongelma. Ihan jokainen joka näkee ojien tai kaivojensa kuivuvan varmasti pari kertaa miettii millä peseytyä. Kuivuu ne järvet muuallakin niin miksei Suomessa?
Oletteko nähneet näiden piipertäjien osoittavan mieltä isojen kauppakeskuksien tai tiilitalorykelmien afalttipihoilla.
Lähikaupungissani on ostoskeskus johon ei voi mennä helteillä, kenkien pohjat kirjamellisesti sulavat sisään mennessä. Itselleni on näin käynyt.- Anonyymi
Ei piiperöt osoita mieltään muualla kuin kohteissa jonnen ovat medialle ilmoittaneet etukäteen. Ilmankos aina on tv-kamerat ym. heti paikalla kun rähinät jossain alkaa. Annetaanko vihjepalkkiot silloin sätkäpalkalla?
- Anonyymi
ilmaan levitetään alumiiniä, joka puolestaan peittää aurinkon tuomaa lämpöä maahan,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131423- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle16996Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37758Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754