Kiitos upeasta illasta kanssasi Vantaan Tulisuudelmassa 3.5
En tiedä, luetko tätä koskaan, mutta haluan silti kiittää sinua aivan mielettömästä illasta. Tanssimme yhdessä sinä iltana aivan sulkemishetkeen asti. Hetki, joka jäi vahvasti mieleen. Olit iloinen, lämmin ja heittäydyit mukaan hetkeen tavalla, joka sai koko illan tuntumaan upealta ja taianomaiselta. Siinä oli sitä jotain! Kiitos tansseista, hymystäsi ja siitä, että olit juuri sinä. Myöhemmin poistuimme yhdessä junalla. Minä jäin pois Tapanilassa ja sinulla matka jatkui tästä vielä hieman. Jos näet tämän, niin halusin vain kertoa, että minulla oli todella hauskaa kanssasi ja minäkin olisin näitä tansseja voinut jatkaa kanssasi vielä monta tuntia.
Ps. Ei jälki istuntoa 😉
Vantaa Tulisuudelma 3.5
Anonyymi-ap
0
297
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161