Rikkaat vaan lisäävät kuluja köyhille esim pkaupiaat ja myyjäthän kuluja lisääö,ansalle
🎩🚇🎩🚇🎩🚇🎩🚇
Ei se rikkaiden omaisuuden lisääntyminen valu köyhille kun rikkaat on niitä jotka korottaa kansan kuluja ei köyhät
Kokoomus on monimiljonäärien etujärjestö ei wonbee rikas ole kokoomuslainen oikeesti
Mulla rahaa mutta olen SDPEi se rikkaiden omaisuuden lisääntyminen valu köyhille kun rikkaat on niitä jotka korottaa kansan kuluja ei köyhät
Kokoomus on monimiljonäärien etujärjestö ei wonbee rikas ole kokoomuslainen oikeesti
Mulla rahaa mutta olen SDP🛑🛑🛑🛑🛑
Antakaa minullekin iso veroale, haluan "osallistua valtiontalouden tasapainottamiseen"
Yksi Orpon perustelu isotuloisten isolle verotuksen alennukselle on:
"Suurituloiset osallistetaan julkisen talouden tasapainottamiseen."
Minäkin ottaisin mielellään suuren veroalennuksen, että saisin osallistua
"julkisen talouden tasapainottamiseen".
Äänestän jatkossa aina SDP
Ei se tuotto valu ylhäältä alaspäin rikkailta köyhille
8
90
Vastaukset
Tuoton pitää valua alas työn kautta, muutoin se ei korjaa tilannetta. Vastikkeeton rahanjako vain lisää köyhyyttä kun porukka siihen liikaa tottuu.
- Anonyymi
Ykskakeksillä valuu kaikki muu alaspäin , vain kusi hölskää päässä.
Anonyymi kirjoitti:
Ykskakeksillä valuu kaikki muu alaspäin , vain kusi hölskää päässä.
Et siis kyennyt ottamaan järjellistä kantaa asiaan joka on faktaa. Kaikki muu johtaa lopulta katastrofiin! Näyttääkin siis siltä, että päättelet asioita peiliin katsoessasi!
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Et siis kyennyt ottamaan järjellistä kantaa asiaan joka on faktaa. Kaikki muu johtaa lopulta katastrofiin! Näyttääkin siis siltä, että päättelet asioita peiliin katsoessasi!
Hyvä hyvä. Peiliin katsominen auttaa.
T. EXKAXEX ja karva.naamarit Anonyymi kirjoitti:
Hyvä hyvä. Peiliin katsominen auttaa.
T. EXKAXEX ja karva.naamaritOn tyhmää esiintyä jonain muuna kuin mitä on. Tuo anaali nikki kertoo juuri sen, missä järkesi pesii!
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
On tyhmää esiintyä jonain muuna kuin mitä on. Tuo anaali nikki kertoo juuri sen, missä järkesi pesii!
Koetathan sinäkin esiintyä monella nikillä kuin olisit muka joku normaali. Mutta kuten itse sanoit että olet joku anaali missä järkesi pesii.
Anonyymi kirjoitti:
Koetathan sinäkin esiintyä monella nikillä kuin olisit muka joku normaali. Mutta kuten itse sanoit että olet joku anaali missä järkesi pesii.
Nikki tuntemuksessasi on aukkoja mutta anna olla vaan jos se sinua helpottaa.
Asiat ratkaisevat mutta sinä et kykene koskaan mitään asiaan liittyvää faktista tietoa tuomaan esiin! Taitaa olla seurausta kun aivosi tosiaan ollevat mainitsemassani paikassa!
- Anonyymi
Rikkaiden pöydistä ei köyhille heru. Ahneus johtaa perikatoon.
Virsi 440:
1. Jo vääryys vallan saapi
se huutaa taivaaseen,
se turmaa ennustaapi
vie kansat kurjuuteen.
Ken Herran oikeutta
nyt täällä julistaa,
ja ken vanhurskautta
nyt tahtois puolustaa?
2. Nyt viekas vilppi täällä
on noussut kunniaan,
on valhe vallan päällä
ja vääryys voimissaan.
Ei kuulla kurjan ääntä
ja köyhää sorretaan,
ja lainkin rikkaat vääntää
vääryyttä puoltamaan.
3. Kas, köyhän leivän syövät
nuo jumalattomat.
He viatonta lyövät
ja häntä vainoovat.
He kurjaa ahdistaapi
kuin käärme kiukussa,
korvansa tukkeaapi
tuon raukan huudoilta.
4. He armotonna veivät
osuudet orpojen.
He söivät lesken leivät,
on Herra nähnyt sen.
Hän vanhurskaasti kostaa
vääryydentekijät,
rankaisee ansiosta
nuo viekkaat ryöstäjät.
5. Vaan voitonpäivän kerran
vaivaiset näkevät,
vanhurskaus kun Herran
lyö väärät, väkevät.
Oi Herra, voimas näytä,
kansaasi armahda
ja hurskaan pyynnöt täytä
ja päästä vaivasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457342
- 324068
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512275
- 372258
- 432248
- 162236