”Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,”
Joh 14:16
Siis iankaikkisesti. Ei vain tässä ajassa.
Pyhä Henki on Jeesukseen uskovan Puolustaja
13
118
Vastaukset
- Anonyymi
”Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Lohduttajan, että hän teidän kanssanne olis ijankaikkisesti:”
Biblia 1776- Anonyymi
och jag skall bedja Fadern, och han skall giva eder en annan Hjälpare, som för alltid skall vara hos eder:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
och jag skall bedja Fadern, och han skall giva eder en annan Hjälpare, som för alltid skall vara hos eder:
And I will pray the Father, and he shall give you another Comforter, that he may abide with you for ever;
- Anonyymi
Etäs jos joukueessa on puutetta hyökkääjistä?
- Anonyymi
Ihanko ite keksit tuon?
- Anonyymi
Pyhä Henki on nimenomaan tarkoitettu siten, että kun ihminen eläessään vaeltaa siinä, omaa saman Hengen kuin mitä Jeesuksella Kristuksella oli, hän jatkaa sen saman Hengen vallassa taivaan ikuisuuteen. Se on pelastuksen tie. Ainut pelastuksen tie.
- Anonyymi
Pelkkiin henkiin uskominen ei ole tervettä kristinuskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkiin henkiin uskominen ei ole tervettä kristinuskoa.
Kristinuskon ydin onkin Jeesuksen sovituskuolema Golgatan ristillä ja kuolleista nouseminen, sekä taivaaseen astuminen. Pyhä Henki on annettu uskovien auttajaksi ja opastajaksi taivastiellä.
- Anonyymi
Ei kaikkia lauseita pidä yleistää irrottamalla ne asiayhteydestään.
Jeesus tarkoitti tuolla sitä kun hän puhalsi muutamalle apostolille omaa Totuuden Henkeä suoraan suustaan.
Joh. 20:22
Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki.- Anonyymi
Etkö tarkoituksella muista, mitä helluntaina tapahtui???
- Anonyymi
Kuvitteleeko joku, että henkiin uskotaan. Jumalaan ja Jeesukseen uskotaan ja Henki saadaan.
Jos ei saa, on tuhon oma.- Anonyymi
Room 8:1
”Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.”
- Anonyymi
ei kyllä pikkuapulainen puolustaa pelleä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358