Pyydän vilpittömästi anteeksi kakilta, joita olen loukannut lapsuudessa, nuoruudessa ja aikuisiälläkin.
Toivon, että tämä anteeksipyyntö tavoittaa mahdollisimman monen, joka on joutunut kiusan kohteeksi joko taholtani tai jonkun toisen ja voi kuitenkin samaistua tähän ja tuntea saavansa hieman takaisin.
Minun aikanani ei ollut vielä Somea, vaan kiusaaminen oli enemmän sanallista ja fyysistä. Pyydän anteeksi ilkeitä sanoja, nauramista, porukasta pois sulkemisesta, tein jopa niin kamalaa, että heitin kiven. Nuo teot ovat kiusanneet myös minua siitä astii jolloin tulin tietoiseksi siitä kuinka raakaa se on kiusatulle, vaikka olin itsekin kiusattu, kai toisten kiusaaminen sai tuntemaan itsensä vähemmän kiusatulta.
Olen yrittänyt selvittää miksi se lapsi ja nuori voi niin pahoin, että käyttäytyi niin kuin käyttäytyi, Osaltaan voisi selittää se, että jouduin myös itse lapsena kiusatuksi ala-asteella vanhempien lasten ja yhden koulumme aikuisen taholta.
Olen todella katunut tekojani ja yrittänyt koko aikuisikäni sovittaa tekemäni kiusanteot tekemällä hyviä pieniä tekoja. olen pyytänyt myös anteeksi keneltä olen voinutkaan.
Anteeksi 7C -87
Pyydän julkisesti anteeksi
Anonyymi-ap
1
195
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks575572Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si784312Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut543602Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää623353Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?1023342Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.103070- 1102849
En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri642287Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1292264Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit331768