Pyydän vilpittömästi anteeksi kakilta, joita olen loukannut lapsuudessa, nuoruudessa ja aikuisiälläkin.
Toivon, että tämä anteeksipyyntö tavoittaa mahdollisimman monen, joka on joutunut kiusan kohteeksi joko taholtani tai jonkun toisen ja voi kuitenkin samaistua tähän ja tuntea saavansa hieman takaisin.
Minun aikanani ei ollut vielä Somea, vaan kiusaaminen oli enemmän sanallista ja fyysistä. Pyydän anteeksi ilkeitä sanoja, nauramista, porukasta pois sulkemisesta, tein jopa niin kamalaa, että heitin kiven. Nuo teot ovat kiusanneet myös minua siitä astii jolloin tulin tietoiseksi siitä kuinka raakaa se on kiusatulle, vaikka olin itsekin kiusattu, kai toisten kiusaaminen sai tuntemaan itsensä vähemmän kiusatulta.
Olen yrittänyt selvittää miksi se lapsi ja nuori voi niin pahoin, että käyttäytyi niin kuin käyttäytyi, Osaltaan voisi selittää se, että jouduin myös itse lapsena kiusatuksi ala-asteella vanhempien lasten ja yhden koulumme aikuisen taholta.
Olen todella katunut tekojani ja yrittänyt koko aikuisikäni sovittaa tekemäni kiusanteot tekemällä hyviä pieniä tekoja. olen pyytänyt myös anteeksi keneltä olen voinutkaan.
Anteeksi 7C -87
Pyydän julkisesti anteeksi
Anonyymi-ap
0
164
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2557142Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on323739PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23288Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a663071Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1072758Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven92652IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-412393Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.452153- 651908
- 961801