Pyydän vilpittömästi anteeksi kakilta, joita olen loukannut lapsuudessa, nuoruudessa ja aikuisiälläkin.
Toivon, että tämä anteeksipyyntö tavoittaa mahdollisimman monen, joka on joutunut kiusan kohteeksi joko taholtani tai jonkun toisen ja voi kuitenkin samaistua tähän ja tuntea saavansa hieman takaisin.
Minun aikanani ei ollut vielä Somea, vaan kiusaaminen oli enemmän sanallista ja fyysistä. Pyydän anteeksi ilkeitä sanoja, nauramista, porukasta pois sulkemisesta, tein jopa niin kamalaa, että heitin kiven. Nuo teot ovat kiusanneet myös minua siitä astii jolloin tulin tietoiseksi siitä kuinka raakaa se on kiusatulle, vaikka olin itsekin kiusattu, kai toisten kiusaaminen sai tuntemaan itsensä vähemmän kiusatulta.
Olen yrittänyt selvittää miksi se lapsi ja nuori voi niin pahoin, että käyttäytyi niin kuin käyttäytyi, Osaltaan voisi selittää se, että jouduin myös itse lapsena kiusatuksi ala-asteella vanhempien lasten ja yhden koulumme aikuisen taholta.
Olen todella katunut tekojani ja yrittänyt koko aikuisikäni sovittaa tekemäni kiusanteot tekemällä hyviä pieniä tekoja. olen pyytänyt myös anteeksi keneltä olen voinutkaan.
Anteeksi 7C -87
Pyydän julkisesti anteeksi
Anonyymi-ap
0
108
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei112139Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181206- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51993Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli239985Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904- 84786
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253786- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?43681