Pyydän julkisesti anteeksi

Anonyymi-ap

Pyydän vilpittömästi anteeksi kakilta, joita olen loukannut lapsuudessa, nuoruudessa ja aikuisiälläkin.
Toivon, että tämä anteeksipyyntö tavoittaa mahdollisimman monen, joka on joutunut kiusan kohteeksi joko taholtani tai jonkun toisen ja voi kuitenkin samaistua tähän ja tuntea saavansa hieman takaisin.
Minun aikanani ei ollut vielä Somea, vaan kiusaaminen oli enemmän sanallista ja fyysistä. Pyydän anteeksi ilkeitä sanoja, nauramista, porukasta pois sulkemisesta, tein jopa niin kamalaa, että heitin kiven. Nuo teot ovat kiusanneet myös minua siitä astii jolloin tulin tietoiseksi siitä kuinka raakaa se on kiusatulle, vaikka olin itsekin kiusattu, kai toisten kiusaaminen sai tuntemaan itsensä vähemmän kiusatulta.
Olen yrittänyt selvittää miksi se lapsi ja nuori voi niin pahoin, että käyttäytyi niin kuin käyttäytyi, Osaltaan voisi selittää se, että jouduin myös itse lapsena kiusatuksi ala-asteella vanhempien lasten ja yhden koulumme aikuisen taholta.
Olen todella katunut tekojani ja yrittänyt koko aikuisikäni sovittaa tekemäni kiusanteot tekemällä hyviä pieniä tekoja. olen pyytänyt myös anteeksi keneltä olen voinutkaan.
Anteeksi 7C -87

0

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
        Maailman menoa
        255
        7142
      2. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
        Hybridi- ja sähköautot
        32
        3739
      3. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
        2
        3288
      4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
        Maailman menoa
        66
        3071
      5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
        Maailman menoa
        107
        2758
      6. Tämä on persut

Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven
        Maailman menoa
        9
        2652
      7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
        Maailman menoa
        41
        2393
      8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
        Maailman menoa
        45
        2153
      9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
        Ikävä
        65
        1908
      10. Pitäiskö meidän tehdä jotain

Mennä vaikka kihloihin?
        Ikävä
        96
        1801
      Aihe