Suunnitellut, järjestellyt ja muokannut.
Antanut roskalle korkean arvon ja arvokkaan julistanut roskaksi.
Pyhän olen häpäissyt ja häpäistyn olen pyhittänyt.
Suorat linjat vetänyt ja kierot oikaissut.
Viidakon esteet raivaan maan tasalle ja teen sen läpi valtatien.
Solmut aukaisen ja päästän vapaaksi kahlitut.
Olen kulkenut siellä missä ei maata ole jalkojen alla eikä tietä kulkea.
Vieraillut paikoissa, joita ei ole ollut olemassakaan.
Herättänyt kuolleet henkiin ja avannut ovet ulottuvuuksien välille.
Seikkaillut taivaan avaruuksissa ja sen kudoksissa eksymättä ja jatkanut jaksamatta jatkaa.
Olen vihannut ja rakastanut samaan aikaan.
Ollut armollinen ja armoton, anteeksi antava ja ehdoton.
Mutta olen kaiken aikaa ollut aito.
:/
Nainen, olen ajatellut ja punninnut paljon asioita
75
646
Vastaukset
- Anonyymi
Se onkin kaiken perusta. Mutta ollakseen aito, pitää osata olla myös rehellinen ja nöyrä kuitenkaan nöyristelemättä.
- Anonyymi
Ja vitut
Aitous on käytännön tekoja.
Kaikki muu on sanahelinää
Myös toi AP kirjainacrobatia räpellys.
Teksti netistä ei muuta aitoo.
Naiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vitut
Aitous on käytännön tekoja.
Kaikki muu on sanahelinää
Myös toi AP kirjainacrobatia räpellys.
Teksti netistä ei muuta aitoo.
Naiselta.Onko tämä sinun tekstisi edes ns sitäkään, aloittajaäijä. Huvittavaa on myös tämä itsekritiikin tynkä mitä pistelet kuriositeetiksi tänne
- Anonyymi
Vtut ole mikään aito.
- Anonyymi
Voiko enempää aidompi sanonta olla !
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18934908/kukka-hiton-kukka----------#comment-135438281
Tossa toi tähänkin..... - Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18935948/kuin-pystyt-elaa------
Tollanenkin sulle tähän....
Laitetaanko lisää? - Anonyymi
Palsta Jeesus ja luomiskertomus
- Anonyymi
Millainen on ihminen joka tekee kuten sä toiselle teit?
- Anonyymi
Että kiitos vaan.
Elä miten pystyt näiden tietojen kanssa. - Anonyymi
Jos olisit hän niin sanoisin: Kyllä minä tiedän sen. Olet aito, siihen sinussa rakastuin. Minäkin olen aito, mutta pelkään suuria tunteitani. Jos uskaltaisin ja uskoisin itseeni vielä vähän enemmän sekä saisin huonon itsetunnon viitan pois harteiltani, niin uskaltaisin olla vapaasti sellainen höpöttäjä mikä olen.. Vähän selkeämpi sellainen.
Haluan olla sun luottamuksen arvoinen. Sinun kanssasi ollessa tulee nykyään todella todellinen olo. Se johtuu siitä , että tämä on niin todellista ja aitoa tunnetta kun voi olla. Tuskin hän tätä lukee, vaikka olisin sydämeni pohjasta otettu, jos minulle tämä olisi häneltä. Tunteitaan voi onneksi jäsentää näinkin.
/Se joka kahvin jälkeen juo vettä.- Anonyymi
Mutta tämä oli aikuiselta aikuiselle. Nyt joku pedo on tullut ketjuun.
Hyh.
- Anonyymi
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Onks ap joku pedo.
- Anonyymi
Nainen, arvaa, mitä voisin pitää viileässä, joka todistaa syyttömyyteni.
Jos oikeus sen ohittaa, ei se voi sitä ohittaa. Sitten kaikki maailmankirjat ovat täysin sekaisin.
Saat ottaa sen retjakkeen mukaasi, jos haluat.
Rakkaudella,
Kuningas Daavid
https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=25022&start=255
Tuollaista tuolla toisaalla on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen, arvaa, mitä voisin pitää viileässä, joka todistaa syyttömyyteni.
Jos oikeus sen ohittaa, ei se voi sitä ohittaa. Sitten kaikki maailmankirjat ovat täysin sekaisin.
Saat ottaa sen retjakkeen mukaasi, jos haluat.
Rakkaudella,
Kuningas Daavid
https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=25022&start=255
Tuollaista tuolla toisaalla on.Et kai ole tuo aloittaja. Kuvottavaa, että vastasin sulle edes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kai ole tuo aloittaja. Kuvottavaa, että vastasin sulle edes.
Tuo minfon ketju on juurikin aloittajasta. Kirjoittanut useaan otteeseen täällä tuosta teinitytöstä, että "nainen, rakkautesi ei ollut todellista"...
Aloittaja on kohdellut myös tämän foorumin naisia kylmästi. Välit poikki yhtäkkiä lämässä olevaan naiseen ja just vastasi sille, että "vuoret tasoitetaan...". Että morjes...
👀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo minfon ketju on juurikin aloittajasta. Kirjoittanut useaan otteeseen täällä tuosta teinitytöstä, että "nainen, rakkautesi ei ollut todellista"...
Aloittaja on kohdellut myös tämän foorumin naisia kylmästi. Välit poikki yhtäkkiä lämässä olevaan naiseen ja just vastasi sille, että "vuoret tasoitetaan...". Että morjes...
👀Nyt nyt menee metsään ja pahasti.
Ei teillä ole salapoliisin lahjoja.
:/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👀Sitäkö mielikuvaa yrität joko itsellesi tai muille luoda, aloittaja? Omituinen voimaantumisen kokemuksen tavoittelu heh
- Anonyymi
Radio nova
- Anonyymi
Näin eilen valkoisen paimenkoiran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin eilen valkoisen paimenkoiran.
Mä en oo muutamaan päivään nähnyt.
Ainakaan en kiinnittänyt huomiota.
Enkä tuu enää näkemäänkåän ikinä. - Anonyymi
Ei ole Kuukka ollut lähelläkään.
- Anonyymi
Nonni
- Anonyymi
Onko tää mitä halusit?
Yhteinen hyvä? - Anonyymi
Ihana ja paras Kukka 😇💗🌻🌲🌵
- Anonyymi
Niiku sanoin omassa ketjussa,
oot tärkeä ja rakastan.
Ja et olis ollut tärkeää jutella.
Ei voi mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiku sanoin omassa ketjussa,
oot tärkeä ja rakastan.
Ja et olis ollut tärkeää jutella.
Ei voi mitään.Viekukkain oli toiveena.....
- Anonyymi
No hyvä jos koet, että sinun ns liperit riittää tähän kaikkeen, mies. Pun so intended
- Anonyymi
Mies kaulakorua ja sormuksia et vaivautunut minulle ostamaan.
Murujotan mykkäkoulussa vielä pari viikkoa päälle- Anonyymi
Normaali ihmiset nukkuu yönsä, eikä teatteroi
hereillä ollessaankaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaali ihmiset nukkuu yönsä, eikä teatteroi
hereillä ollessaankaan.Normaali ihminen tietäisi että on vuorotyötäkin tekeviä, sekä myös ihmisillä eri syistä erilaisia tilanteita ja syitä vaikka nyt valvoa eri aikaan kun sinä.
Ja hyvä ihminen ei lyttää ja arvostele tuollein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaali ihminen tietäisi että on vuorotyötäkin tekeviä, sekä myös ihmisillä eri syistä erilaisia tilanteita ja syitä vaikka nyt valvoa eri aikaan kun sinä.
Ja hyvä ihminen ei lyttää ja arvostele tuollein.Silloin lytätään ja kunnolla jos yritetään vääriä ihmisiä syytellä pienilläkin vihjeillä. Vaikka onhan todisteet aina löydettävissä. Ja vuorotyötä tekevät silloin työtään vai maksetaanko syyllistämisistä palkkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin lytätään ja kunnolla jos yritetään vääriä ihmisiä syytellä pienilläkin vihjeillä. Vaikka onhan todisteet aina löydettävissä. Ja vuorotyötä tekevät silloin työtään vai maksetaanko syyllistämisistä palkkaa.
Kuka on syyttänyt ja ketä väärää millä tavalla?
Todisteet on todellakin löydettävissä.
Siinä olet oikeassa. :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425824
- 755299
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763