Jeesus ei jätä, eikä hylkää omiaan

Anonyymi-ap

Älkää olko vaelluksessanne ahneita; tyytykää siihen, mitä teillä on; sillä hän itse on sanonut: "En minä sinua hylkää enkä sinua jätä";
Heb 13:5

14

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

”Olkaa lujat ja rohkeat, älkää peljätkö älkääkä säikähtykö heitä, sillä Herra, sinun Jumalasi, käy itse sinun kanssasi; hän ei jätä eikä hylkää sinua."
      5 Moos 31:6

• Anonyymi

Sikäli uskovaisuus on usein verrattavissa hiviin ja herpekseen. Tartunta ei parane koskaan.

• Anonyymi

Johtuisiko se tästä?

”Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.”
        Joh 10:28

• Anonyymi

Jumalan lakien kieltäminen synnyttää epämääristä lahkolaisuutta, jossa ihmisiä eksytetään ja käytetään hyväksi pahemman kerran.

" Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus."

Lahkolaiset, hurmoshenkiset kieltää Jumalan lakien merkityksen.

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

• Anonyymi

Ei Raamattu ole mikään loitsukirja, että kun sieltä vaan irrotetaan jakeita asiayhteydestään ja aletaan niitä hokea kuin jotakin mantraa.

• Anonyymi

Ei olekaan. Kuka niin on väittänyt?
        Raamattu on täynnä mahtavia lupauksia, joiden perustalta Jeesukseen uskova saa olla levollinen, sillä Jumala pitää huolen omistaan. 😁

• Anonyymi00012
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olekaan. Kuka niin on väittänyt?
        Raamattu on täynnä mahtavia lupauksia, joiden perustalta Jeesukseen uskova saa olla levollinen, sillä Jumala pitää huolen omistaan. 😁

Aamen! Jumala pitää huolen omistaan, sanoivat jumalattomat sitten mitä tahansa.

• Anonyymi

Teidän menonne olkoon ilman ahneutta, ja tyytyvät niihin, mitkä teillä on; sillä hän on sanonut: en suinkaan minä sinua anna ylön, enkä ikänä sinua hylkää;

• Anonyymi

Varen i eder handel och vandel fria ifrån penningbegär; låten eder nöja med vad I haven. Ty han har själv sagt: "Jag skall icke lämna dig eller övergiva dig."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varen i eder handel och vandel fria ifrån penningbegär; låten eder nöja med vad I haven. Ty han har själv sagt: "Jag skall icke lämna dig eller övergiva dig."

Let your conversation be without covetousness; and be content with such things as ye have: for he hath said, I will never leave thee, nor forsake thee.

• Anonyymi

Kun 2 vuotias Daniel kuolee aidsiin ja nälkään, kuinka Jumalan huolenpito näkyy?

• Anonyymi

Pyhä Taivaan Isämme ottaa väsyneen lapsensa kotiinsa. Kuolema ei ole hänelle rangaistus, kuten ateistit väittävät, vaan suuri armo. Hänen vanhempansa olisivat tarjonneet pikku Danielille vain kiduttavan elämän.

• Anonyymi00014

Aamen!

• Anonyymi00016

On valtavaa saada tietää, että Jeesus ei hylkää ja että saa Häneen turvautua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe