”Ja he pysyivät apostolien opetuksessa ja keskinäisessä yhteydessä ja leivän murtamisessa ja rukouksissa.”
Apt 2:42
Onko sinulla seurakuntayhteys?
Kristittyjen yhteys
13
349
Vastaukset
- Anonyymi
Ja he pysyivät alati apostolien opissa ja osallisuudessa, ja leivän murtamisessa ja rukouksissa.
- Anonyymi
Och dessa höllo fast vid apostlarnas undervisning och brödragemenskapen, vid brödsbrytelsen och bönerna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Och dessa höllo fast vid apostlarnas undervisning och brödragemenskapen, vid brödsbrytelsen och bönerna.
And they continued stedfastly in the apostles' doctrine and fellowship, and in breaking of bread, and in prayers.
- Anonyymi
Moni uskova ei tätä ymmärrä.
- Anonyymi
Silloin ei pysytä kun aletaan toisia syyttelemään.
- Anonyymi
Vapaudessa ei ole seurakuntia eikä puolueita.
- Anonyymi
On vain rakkaus ja muu ohimemevää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on suhde ympäristöömme ja toisiin ihmisiin. Sana tarkoittaa tätä välittömyyttä ja myönteisyyttä, joskus myötätuntoakin. Eikä se jaa ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko homppeleiden kanssa vain rakkaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on myös koston Jumala.
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.
- Anonyymi
Srk-yhteys on Jumalan tahto.
- Anonyymi
Moni ei ymmärrä srk-yhteyden merkitystä.
- Anonyymi
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593865Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun252537Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152040Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5011706Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141685Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t491621Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011566- 171354
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631156- 211134