Vähemmän ullattaen kyseessä onkin lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä
Anonyymi-ap
2025-05-08 05:23:43
https://yle.fi/a/74-20158111?origin=rss
Mykkäsen havaintojen mukaan Halla-ahon sosiaalisen median viestintä on ollut aiempaa valtiomiesmäisempää nyt hänen toimiessaan eduskunnan puhemiehenä. Vanha puhetapa on silti ajoittain purskahdellut pintaan.
Esimerkiksi tammikuussa 2025 Halla-aho kommentoi Facebookissa entistä pääministeriä Sanna Marinia (sd.) vainonnutta ja lähestymiskieltoon määrättyä miestä näin: ”Vähemmän ullattaen kyseessä onkin lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä.”
Mitä oli väärin sanottu?
Anonyymi-ap
9
120
Vastaukset
- Anonyymi
Kas kun muIkku on niksutellut...
- Anonyymi
Ainoa mitä Euroopassa on saanut pelätä o ääri Vasemmisto
Hei vainoaa ja hyökkää eri mieltä olevien kimppuun
Esim G7 Hampurin kokouksen aikana ne tuhosi kaupunkia ja hyökkäsi ihmisten ja poliisien kimppuun
N 100 poliisia loukkaantunui- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
Siellä Arhinmäki oli?
- Anonyymi
Onko mestari kommentoinut suosikkipoikiensa kepposteluja taannoin.
- Anonyymi
PS. Mitä minä ole sanonut!
Olinpa oikeassa - jälkeen kerran.
Dysfasia se vaan pikku mokkisjukkiksen pistää änkyttämään.
-Ankdam-
- Anonyymi
Ååmi
- Anonyymi
Niin se kehitys iskee johtajiin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663042Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1121666
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123967
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800