Lehtinen iloitsee: Turvapaikanhakijoiden uusintahakemuksilla venkoilu loppuu ja maasta karkottaminen nopeutuu
Politiikka
07.05.2025 |15:39
Eduskunta hyväksyi tänään hallituksen esityksen ulkomaalaislain muuttamisesta äänin 103-53. Esityksen myötä turvapaikanhakijoiden tekemät uusintahakemukset vähentyvät merkittävästi eikä niiden avulla voi enää estää maasta poistamista. Perussuomalaisten kansanedustaja Rami Lehtisen mielestä vanha laki on ollut hyvin ongelmallinen.
suomen uutiset
uusintahakemuksilla venkoilu loppuu ja maasta karkottaminen nopeutuu
22
167
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä persut !
- Anonyymi
"Hyvä persut !"
Taitaa tämänkin päätöksen takana olla muitakin kuin vain "Persut", koska, ainakaan minun tietojen mukaan eduskunnassa ei ole 103 Perussuomalaista, siis vielä.
"Eduskunta hyväksyi tänään hallituksen esityksen ulkomaalaislain muuttamisesta äänin 103-53" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hyvä persut !"
Taitaa tämänkin päätöksen takana olla muitakin kuin vain "Persut", koska, ainakaan minun tietojen mukaan eduskunnassa ei ole 103 Perussuomalaista, siis vielä.
"Eduskunta hyväksyi tänään hallituksen esityksen ulkomaalaislain muuttamisesta äänin 103-53"200 persua töissä eduskunnassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hyvä persut !"
"Eduskunta hyväksyi tänään hallituksen esityksen ulkomaalaislain muuttamisesta äänin 103-53"https://keskustelu.suomi24.fi/t/18936132/vahemman-ullattaen-kyseessa-onkin-lemmenkipea-huippuosaaja-lahi-idasta
vaikuttimia sdp?
- Anonyymi
Kiitos Perussuomalaiset. Verovaron tuhlaaminen vähee.
- Anonyymi
Tiedätkö palstapersu, tämä vastenmielinen persuuden ylensyöttämisesi palstalla söi puolueeltasi jo kuusi valtuustopaikkaa Tampereella. Jatkaessasi puolueesi kutistuu vain yhä pienemmäksi.
- Anonyymi
Perussuomalaiset ei ole kaikkien miellyttäjä puolue. Puolue on oikeudemukaisuuden, tasa-arvon ja suomen talouden kuntoonsaattamisen lipunkantaja eikä ole mitään syytä vaihtaa suuntaa. Asiat ei korjaannu hetkessä.
Tuuliviiri äänestäjät loikkivat puolueista toiseen aina sen mukaan kuka valehtelee parhaiten.
Vappusataset kansalais palkka ym. on haihattelijoiden märkä uni.
Suomi vaurastuu vain kovalla työllä ja ne jotka ei ole siihen valmiita tulkoot toimeen pyhällä hengellä.- Anonyymi
Työ on ilmaa ja fantasiaa. Epätoivoinen persupopulisti yrittää sinnikkäästi sepitellä palstalla aiheesta vaikka oma oikeistopuolueensa on tuhonnut sekä talouden, tasa-arvon, yhdenvertaisuuden että työpaikat.
- Anonyymi
Kun hallitus jakaa veronkevennyksiä ja etuja niille joilla jo ennestään on kulutusvaraa, joutuvat vähempiosaiset pihistelemään siitäkin vähästä mitä heillä käytettävään ja mahdollisuuksia on. Viidesosa suomalaisista pitää itseään huono-osaisina. - Oikeistohallitus eriarvoistaa ihmisiä.
- Anonyymi
Rikkaat on rahansa ansainneet.Fiksut työteliäät yrittäjät pitää maamme pystyssä.
Lisää veron alennuksia rikkaille niin saadaan ulkomaisetkin yrittäjät tänne tuomaan verotuloja.
Niille joille systeemi ei sovi voivat muuttaa zambiaan.
Siellä banaanit tippuu suoraan suuhun.- Anonyymi
Banaanit ovat ruohovartisia putkilokasveja eivätkä sen hedelmät kenenkään suuhun tipahtele. Yleensä ne myös kuoritaan. Monikaan rikas ei pahemminkasn ole ansainnut mitään vaan saanut. Lehdetkin ovat täynnä ohjeita kuinka keinottelemalla hankittuja varoja voi siirtää perhernjäsenille ja samalla kiertää veroja.
- Anonyymi
Persoikeistolainen on niin tyhmänlapsellinen, että hirvittää. Banaaniviljelyksetkin ovat yleensä kansainvälisten suuryhtiöiden hallussa.
- Anonyymi
Zambiassa teitä vihervassuja kunnioitetaan.
Nyt äkkiä tilaamaan matka tai sitten sossusta matkalippu.
Zambiassa ei lopu banaanit ja lakritsat.- Anonyymi
Sambia kirjoitetaan suomeksi ässällä ja tuskin sinne ketään noin vain huolitaan.
- Anonyymi
Kun te vihrvassut olette niin innostuneita googlaamaan niin etsikää seuraavalla kerralla kohdasta työ. Mitä koulutusta sellaiseen pääsemiseen tarvitaan ja miten niitä haetaan.
Kliffaa hei.- Anonyymi
Kaikkiin avoimiin on satoja hakijoita. Kiitos vaan oikeistohallitukselle Euroopan huonoimmasta talouskehityksestä. Persulleen on mennyt, mutta kun persu menee persulleen kannattaa katsoa, ettei ole teräviä saksia alla.
- Anonyymi
Moneenko työpaikkaan olet hakenut.
Hakemuksesi taitaa mahtua onnenkeksiin. - Anonyymi
Lass
- Anonyymi
Hysttre
- Anonyymi
Maailman ohuin kirja on vihervassun työpaikka hakemukset.
- AnonyymiUUSI
Vassaria vasentaa ja peppukipua havaittavissa kun lemmikkiensä oikeuksia kavennetaan.
- AnonyymiUUSI
Hallitus aikoo puuttua: Ulkomaisista opiskelijoista ja heidän perheenjäsenistään tuli kasvava sosiaalinen ongelma
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d4333630-d544-42c1-a63c-0a93548b043f
Siipeilijöitä ei yhteiskunnassa pidä olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2089057
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265628- 544700
- 924609
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703350Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432641