Valkeakosken Liikenne on PARAS Nysse liikennöitsijä.
T. Joni Kangasalan Mäyrävuoresta
KIITOS VALKEAKOSKEN LIIKENTEELLE!
7
177
Vastaukset
- Anonyymi
Mitataanko paremmuutta ajamattomien vuorojen määrällä, epäkuntoisilla ja sopimuksen vastaisilla autoilla vai mistä näin hyvä sijoitus muodostuu?
- Anonyymi
Heini on palkannut kesän ajaksi 3 albiinopupua helpottamaan kesäkauden hurjimpia kysyntäpiikkejä. Albiinot löysi Kimmo-johtaja.
https://valkeakoskenliikenne.fi/kesasesonki/- Anonyymi
Kiva kuulla että kinmosta tuli johtaja. Mitä hän tarkalleen johtaakaan?
- Anonyymi
Huh Huh! Kolme reilusti rippikouluiän ylittänyttä VUOKRA-autoa, koska yrityksen taloudellinen tila estää rahoituksen saamisen omiin autoihin, jopa näihin vanhempiin. Todellista huippubisnestä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh Huh! Kolme reilusti rippikouluiän ylittänyttä VUOKRA-autoa, koska yrityksen taloudellinen tila estää rahoituksen saamisen omiin autoihin, jopa näihin vanhempiin. Todellista huippubisnestä!
Voin luvata, että näillä vuokra-autoilla liikennöinti tulee olemaan tuskaa.
Ehkäpä noista kolmesta saisi yhden liikkeelle silloin tällöin apuun kun toinen auto ryytyy tienposkeen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla että kinmosta tuli johtaja. Mitä hän tarkalleen johtaakaan?
Se johtaa Valkeakosken trollitehdasta. Tuotoksia voi lukea tältä palstalta.
- Anonyymi
Hei Kimmo! Onnittelut että nimen vaihdos on mennyt viimein läpi. Mutta koska olet muuttanut mäyrävuoreen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428