👛👛👛👛👛👛👛👛👛🚑🚑🚑🚑
Herääkö Riikka Purra edes kuilun partaalla todellisuuteen? Perussuomalaisia odottaa romahdus myös eduskuntavaaleissa
Ylen umpisurkea eduskuntavaaligallup on perussuomalaisille jopa karumpi isku kuin kuntavaalien romahdus. Riikka Purra kuittaa hallituspolitiikan laskun kokoomuksen puolesta täysimääräisesti, ja Antti Kaikkosen keskusta ajaa ohi, arvioi politiikan erikoistoimittaja Timo Haapala.
Herääkö Riikka Purra edes kuilun partaalla todellisuuteen? Perussuomalaisia odottaa romahdus myös ed
24
265
Vastaukset
- Anonyymi
Riikka ei ajatellut sitä, mitä ylimielinen esiintyminen ja saksien heiluttaminen tulee maksamaan. Puolueväelle ne tietysti ovat mieluisia ja henkeä kohottavia elkeitä, mutta tavaliselle kansalle se aiheutti hylkimisreaktion. Jos pitää leikata, niin tiedottaminen pitää tehdä sopuisasti, eikä ivallisesti hymyillen.
- Anonyymi
Se ei ole edes Ps.
- Anonyymi
Jonkun on tehtävä, mikä pakko on. Siinä katsomossa heikommilla alkaa paska haisemaan ja balalaikka soimaan, mutta jonkun ne lapiohommat vaan on tehtävä, jotta sosialisti kykenee edelleenkin, joskin pienemmillä tuilla ja vaikeammin saatavilla - muiden laskuun elämään. Rahat nyt vaan ovat loppu, ja "rikkaat" eivät enää suostu kaikkia rahojaan luusereille jakamaan.
- Anonyymi
Eroa on siinä että tekeekö ikävät päätökset vitsillä ja uhoten vai asiallisesti selittäen. Purra on puolueen keulakuva, mutta kun joukkoon lisätään "mäkelät" ja "vikkeliinit" ei oikein tiedä että mitä ajatella. Aina on vika muissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eroa on siinä että tekeekö ikävät päätökset vitsillä ja uhoten vai asiallisesti selittäen. Purra on puolueen keulakuva, mutta kun joukkoon lisätään "mäkelät" ja "vikkeliinit" ei oikein tiedä että mitä ajatella. Aina on vika muissa.
Purra putoo koekeela maultaan ja kappas Urpon ja Häkkisen mukaan mutaan
- Anonyymi
Haitanneeko tuo romahdus ketään?
- Anonyymi
Se On Kansan Tahto.
- Anonyymi
"Herääkö Riikka Purra edes kuilun partaalla todellisuuteen?"
Herää ja hyppää kuiluun.- Anonyymi
Ei vaan vie katkeraan loppuun saakka ja vie puolueen sinne myös.
- Anonyymi
Purra on poliittinen muumio jo nyt.
Ahneus kävi ennen lankeemusta kansa kosti petoksen.
Se on Purran lähtö edessä ja puolueen.
Yhtään edustajaa ei pääse läpi eduskuntavaaleissa😀. - Anonyymi
Riikka aiheuttaa demareille seisokin, sekä ylhäällä että alhaalla.
- Anonyymi
Totta turiset: Riikan ja sinun itkupotkuraivareita on nautinnollista seurata!
- Anonyymi
Jos se on kansan tahto että Suomi tuhotaan lopullisesti seuraavan vasemmistohallituksen voimin, niin siitä vaan. Seuraukset maksaa tulevat sukupolvet mutta ei se mitään haittaa. Nykyään kun on niin muotia ajatella itsekkäästi.
- Anonyymi
Tässä sinulle Suomen kurjistavat viime 20 vuoden ajalta
Sipislö29.5.2015 - 6.6.2019 1470 Suomen Keskusta Enemmistö
Stubb 24.6.2014 - 29.5.2015 340 Kansallinen Kokoomus Enemmistö
Katainen 22.6.2011 - 24.6.2014 1099 Kansallinen Kokoomus Enemmistö
Kiviniemi 22.6.2010 - 22.6.2011 366 Suomen Keskusta Enemmistö
Vanhanen II 19.4.2007 - 22.6.2010 1161 Suomen Keskusta Enemmistö
Vanhanen 24.6.2003 - 19.4.2007 1396 Suomen Keskusta Enemmistö
Jäätteenmäki 17.4.2003 - 24.6.2003 69 Suomen Keskusta Enemmistö
- Anonyymi
Riikka purra arvostelut poistuu pian täältä.Onko sisu lainen puolue toimistossa asialla.
- Anonyymi
Sekö Turkkila että Purra ovat olleet sisulaisia .
- Anonyymi
Purra ei ole omasta mielestään tehnyt virheitä. Koskaan.
Kansa ei ole tyhmää, vaikka Purra niin väittää.- Anonyymi
Kyllä "kansa", mikäli tarkoitat suomalaisia. Se on todellakin tyhmää, ja tulee saamaan kaiken mitä tyhmät kerjäävät - eikä tule olemaan kivaa.
Poliitikkojen on tavattoman vaikea tunnustaa olleensa väärässä. Vaikeita on tunnustaa väärä valinta kaikkein tärkeimmissä asioissa kuten politiikan linjassa. PS jatkanee väärää linjaansa katkeraan loppuun asti. Sitten puolue todennäköisesti hajoaa ja PS:n loppua kieli pitkällä odottavat ääriliikkeet saavat tilaisuutensa.
- Anonyymi
Persupuolueen kuolema on Sinimustien elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persupuolueen kuolema on Sinimustien elämä.
Niin, mikäs se tärkeämpää kuin rotuopin julistajien unelmointi siitä, että ainoa hallituskelpoinen mamukriittinen puolue poistuisi puoluekartalta. Tai siis, mikäs sen skitsompaa.
- Anonyymi
Teemu korjaa potin.
- Anonyymi
Tämän sosdemin kurtturuusut vaihtuneet nuppuihin.
- Anonyymi
Minä ainakin kaipaan Marinin hallitusta, silloin Suomi oli tasa-arvoinen kaikille. Purra ja Orpo saivat valehtelemalla vaalivoiton. Valehtelivat, että velanotto loppuu, mutta ottavat velkaa itse paljon enemmän, enemmän kuin mikään hallitus aikaisemmin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36874Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29839Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?37770Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663