Järjestelmä kerää tiedot sotakaluston liikkumista varten. Kaikkialla liikkuvat autot antavat selkeä ja tarkan kuvan kaduista, raennuksista ja tiestöstä.
Yango on osa Putinin tiedustelujärjestelmää
4
97
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et osaa kirjoittaa?
- Anonyymi
Laitas se foliohattusi vielä syvempään.
Tiestömme on kartoitettu Googlen toimesta täysin.
Yango on hyvä sovellus jolla pääsee halvalla paikasta toiseen.
Berneröinnillä on saatu aikaan suurta vahinkoa Suomelle ja taksi-palvelujen käytöstä on tullut minulle vastenmielinen kokemus. Jos lähden käymään syrjä-Suomessa - esim. Helsingissä ja otan rautatie-asemalta taksin. Luulin tulleeni Nairobiin. Tätäkö se on kun veroparatiisi-spesialistille säätävät yhteiskuntaamme? Miksi Kokoomus suosii veroparatiisifirmoja ja puolustaa niiden oikeutta rapauttaa maamme veropohjaa?
Yango -taksipalvelu osaa käyttää nykyistä taksilakia ja toimii laillisesti - halvemmalla kuin ”Nairobin” taksipalvelut Helsingissä. Käyttäkää Yango-palveluita ja verratkaa - se vaan on tyhmää maksaa enemmän.- Anonyymi
Yangon käyttäjä suosii "pimeää" toimintaa, joka on haitaksi jokaiselle suomalaiselle. Käyttäjät ovat rikollisluonteisia, narkkeja ja juoppoja. Heille ei vastuu merkitse mitään, ainoastaan narsistinen oman edun tavoittelu halvalla hinnalla. Verot ja vakuutukset jätetään rehellisesti toimivien vastuulle.
- Anonyymi
Näin se tietenkin on. Yango eli Yandex on Venäläinen yhtiö. Ministeritkin ovat huolestuneitä Mäntsälässä olevasta konesalista, jonka sisällöstä kukaan ei tiedä mitään.
Yandex eli Jandeks (ven. Я́ндекс) on venäläinen tietotekniikka-alan yrityskonserni, joka ylläpitää Venäjän suurinta hakukonetta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Yandex
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056