Vai et? Mitä pitäisi ajatella?
Vältteletkö ihan tietoisesti
30
427
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei ole yhteistä paikkaa missä näkisi niin miten se voi olla tarkoituksellista?
- Anonyymi
En tuhlaa energiaa välttelyyn enkä sen ajattelemiseen.
- Anonyymi
Kuka kysyy ja keneltä?
- Anonyymi
Sivusta - Toi on luultavasti joko gubbe tai se nuori jankuttanainen 😵💫😵💫😵💫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - Toi on luultavasti joko gubbe tai se nuori jankuttanainen 😵💫😵💫😵💫
Millainen on jankuttanainen?
- Anonyymi
En välttele. Ei ole vain osuttu kohdikkain.
- Anonyymi
Ei tarvitse vältellä. Elämä välttele mua.
- Anonyymi
Niin se sun kohdallasi gubbe asianlaita taitaa olla.
- Anonyymi
En välttele. Olen paljon käynyt x-paikassa jossa sinut mahdollisesti voisi tavata, mutta ei olla osuttu samaan aikaan.
- Anonyymi
Välttelen, voit vaikka ajatella, että haluun unohtaa sut?
- Anonyymi
Mut mäen voi sinnuu unohtaa,tää mun sydän on tollanen ittepäinen.
- Anonyymi
En halua unohtaa sinua mies👁👁, toivottavasti sinä et unohda minua.
- Anonyymi
En todellakaan välttele. Toivon ja odotan jatkuvasti tapaamistamme. Hakeudun mahdollisimman usein paikkoihin, joissa se voisi tapahtua.
- Anonyymi
Ei tarvitse vältellä. En voi/ehdi vaan enää liikkua niin vapaasti kuin ennen. Kotipuolessa riittävästi tekemistä. Itkettää. Ainoastaan työn merkeissä voidaan nähdä, muuta en pysty lupaamaan. Sekin loppuu aikanaan.
- Anonyymi
Osaan senkin joskus joo ja joskus en
- Anonyymi
Mä en välttele erästä miestä. On vain useasti mennyt ohi ajoituksen kanssa. Mä luovuta en vielä aio, kunnes sen selväksi teet. Olet sydämessäni.
n ( minä odottelen ja samaanaikaan kyllä näytän että oot yhä tärkeä mulle )- Anonyymi
Aivan niinkö lujaa ajoitellut palstasetä ettei mitään piirteitä ehdi rekisteröidä? Hyvä jos ei sentään ihaillut maisemaa toisesta suunnasta vähän jopa överiksi vetäen☺️
- Anonyymi
Samoin en luovu tästä,enempää en aiheesta kirjoita tiädät kyllä miksi ,sattuu.Rakas olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan niinkö lujaa ajoitellut palstasetä ettei mitään piirteitä ehdi rekisteröidä? Hyvä jos ei sentään ihaillut maisemaa toisesta suunnasta vähän jopa överiksi vetäen☺️
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sitä taas käyty köröttelemässä toisten kotikulmilla kyttäilemässä?
- Anonyymi
En tietenkään mutta en halua vaikuttaa liian tunkeilevalta ja häiritsevältä...
- Anonyymi
Ymmärrän sen olet hieno ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän sen olet hieno ihminen.
Kiitos... Olet ihana 😊
- Anonyymi
Ei tarvitse vältellä, sen verran on välimatkaa. Emme tule koskaan kohtaamaan.
- Anonyymi
En, miten niin?
- Anonyymi
Välillä välttelen kaikkia, välillä ei niinkään.
- Anonyymi
Välttelen tietoisesti hankalia ihmisiä.
- Anonyymi
Ja kaikki muut sua palstasetä.
- Anonyymi
No meissä se ero, en välttele ketään enkä mitään.
- Anonyymi
En rakas ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616120
- 755359
- 994375
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603418- 443020
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462055
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783