Kukaan ei tarvitse riistaa syödäkseen, joten miksi tämä hulluus on yhä sallittua?
https://poliisi.fi/-/kittilassa-on-tutkittu-kahta-metsastysrikosta-esitutkinta-valmistunut
Miksei metsästystä vain kielletä?
16
213
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ei köyhällä ole varaa metsästää . Minulla on marsuja kylpyhuonees , et saa edes vähän lihaa .
- Anonyymi
Metsästys tulee arvoonsa kun jauheliha loppuu kaupoista. Riista on terveellistä eikä ole tehotuotettua.
- Anonyymi
Paree hirvipaisti pannulla kun auton tuulilasilla.
- Anonyymi
Hyvin sanottu!!!
- Anonyymi
Helppo se on hakea kärsineen elukan liha kaupasta.
Itse noudettu terveen ja vapaan elukan liha vaatii vähän vaivaa.- Anonyymi
Ihmistä tuossa on ammuttu..
- Anonyymi
Ituhippien ei tule sekaantua liha-asioihin.
- Anonyymi
Ihmiset karkotettiin paratiisista kasvituotteen takia ei lihan
- Anonyymi
Kyllä se on hyvää sika hirvi peura saapi kunnon läskisoosin perunoille.
- Anonyymi
🤢🤮
- Anonyymi
Ei sitä kielletä, koska tappaminen on kivaa. 😺
- Anonyymi
Ja itse mässytät teuraslihaa suu vaahdossa, joka on tehotuotettua sian, naudan, kanan, lampaan rääkkäystä alusta loppuun saakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja itse mässytät teuraslihaa suu vaahdossa, joka on tehotuotettua sian, naudan, kanan, lampaan rääkkäystä alusta loppuun saakka.
Noup, vain kalaa joskus.
- Anonyymi
Millähän myrkyllä nuo kaupan lihat ruokittu? Varmaan hormoneilla nopsaa vaan teuraaksi. Ja k-kauppaan lihatiskille 50€ 250g
- Anonyymi
Mistä noin halvalla saa? Ai niin, meinasit naudanlihaa tai jotain, etkä riistaa...
- Anonyymi
Homoostelun sais kieltää joutavana toimenpiteenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010