Mitä pahaa siinä olisi ollut, jos itsenäisyyspäiväksi olisi muutettu

Anonyymi-ap

19.9. kuten isänmaalliset suomalaispiirit ehdottivat?

Siitähän se alkoi Suomen kehitys kohti nykyaikaista hyvinvointivaltiota, jossa ei enää ollut vallankumouksen uhkaakaan. Kun suojeluskunnat riisuttiin aseista, oli aivan rauhallista ja yhteiskuntarauhamme vakaa vuosikymmeniä.

4

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sisäministeri Eino Uusitalo ehdotti 1974, että toiseksi itsenäisyyspäiväksi otettaisiin Neukkulan kanssa solmitun välirauhansopimuksen allekirjoituspäivä 19.9.1944.
      Hän halusi ilmaista rauhanomaisen rinnakkainelon merkitystä.

• Anonyymi

Kalevi Sorsa esitti Suomen itsenäisyyspäiväksi Venäjän lokakuun vallankumouksen vuosipäivää.

• Anonyymi

MUTTA KUMPIKIN ”ESITYS” TORJUTTIIN JYRKÄSTI JA NYKYINEN ITSENÄISYYSPÄIVÄ ON SÄILYNYT KANSAN TOIVEEN MUKAISESTI!

• Anonyymi

Meille suomalaisille kelpaa mainiosti 6.12. ! Kaikki uudet ja keinotekoiset ”keksinnöt” ovat turhia!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4041
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2283
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      135
      1784
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1464
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1443
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1114
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      714
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      701
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      671
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      96
      671
    Aihe