19.9. kuten isänmaalliset suomalaispiirit ehdottivat?
Siitähän se alkoi Suomen kehitys kohti nykyaikaista hyvinvointivaltiota, jossa ei enää ollut vallankumouksen uhkaakaan. Kun suojeluskunnat riisuttiin aseista, oli aivan rauhallista ja yhteiskuntarauhamme vakaa vuosikymmeniä.
Mitä pahaa siinä olisi ollut, jos itsenäisyyspäiväksi olisi muutettu
Anonyymi-ap
4
101
Vastaukset
- Anonyymi
Sisäministeri Eino Uusitalo ehdotti 1974, että toiseksi itsenäisyyspäiväksi otettaisiin Neukkulan kanssa solmitun välirauhansopimuksen allekirjoituspäivä 19.9.1944.
Hän halusi ilmaista rauhanomaisen rinnakkainelon merkitystä.- Anonyymi
Kalevi Sorsa esitti Suomen itsenäisyyspäiväksi Venäjän lokakuun vallankumouksen vuosipäivää.
- Anonyymi
MUTTA KUMPIKIN ”ESITYS” TORJUTTIIN JYRKÄSTI JA NYKYINEN ITSENÄISYYSPÄIVÄ ON SÄILYNYT KANSAN TOIVEEN MUKAISESTI!
- Anonyymi
Meille suomalaisille kelpaa mainiosti 6.12. ! Kaikki uudet ja keinotekoiset ”keksinnöt” ovat turhia!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184041Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892283Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1351784- 761464
- 1571443
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91114Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34714- 27701
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25671- 96671