Yellowstone purkautuu ja kun se tapahtuu niin tuhovoiman sanotaan olevan suuren

Anonyymi-ap

Tämä on se hetki, jota Kiina ja Venäjä odottavat, sillä Yellowstonen tulivuorenpurkaus lienee maailman tuhoisin koskaan.

Ainakin näin tutkijat kertoneet ja että se voi purkautua melkeenpä milloin vaan.

https://www.youtube.com/watch?v=h1mRbVxmL3I

11

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse odotan sitä päivää, kun maanjäristys tuhoaa Jerusalemin Kalliomoskeijan. Ortodoksijuutalaisilla on jo kaikki valmiina, kivet kolmannen temppelin rakentamista varten, papiston vaatteet, uhrieläin, tarvittavat rituaaliesineet ja kaikki muu. Jopa uusi ylipappikin on voideltu virkaansa, ensimmäinen lähes 2000 vuoteen. Se on vain että puskutraktorit ja nostokurjet käyttöön heti, kun moskeija on tuhoutunut.

• Anonyymi

Ja miksikö odotan? No, siitähän tapahtumastahan tunnistaa, että maailman seitsemän viimeistä vuotta ovat alkaneet .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miksikö odotan? No, siitähän tapahtumastahan tunnistaa, että maailman seitsemän viimeistä vuotta ovat alkaneet .

Juhani Laukkonen sanoi että ylöstempaus tapahtuu kun maa täyttää 6000 vuotta. itse sanon 5993v. eli ylösoton pitäisi olla jo ollut jos Jeesus ylösnousi vuonna 30, jos ylösnousi vuonna 33 niin silloin ylösotto pitäisi olla viimeistään 2026 jos kyseessä pretribulaatioaikataulu ylöstempaukselle.

Mutta eikö vuodet 6000-7000 ole maan päällisen Kuningaskunnan aika?

jolloin vuonna 6000 pitäisi olla paluu maan päälle?

mutta sanotaanko Raamatussa milloin maa kääritään kokoon?itse oletan maan täytettyään 7000volevan maan kokoonkäärintä ajankohan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juhani Laukkonen sanoi että ylöstempaus tapahtuu kun maa täyttää 6000 vuotta. itse sanon 5993v. eli ylösoton pitäisi olla jo ollut jos Jeesus ylösnousi vuonna 30, jos ylösnousi vuonna 33 niin silloin ylösotto pitäisi olla viimeistään 2026 jos kyseessä pretribulaatioaikataulu ylöstempaukselle.

mutta sanotaanko Raamatussa milloin maa kääritään kokoon?itse oletan maan täytettyään 7000volevan maan kokoonkäärintä ajankohan.

Minä en rupea kalkuloimaan ripulaation ajankohdalla enkä lue Raamattua taskulaskin kädessä. Sen vain tiedän, että temppelin rakentamisesta alkavat aikakauden seitsemän viimeistä vuotta ja sen jälkeen on kivaa. Se otetaan, mitä ylhäältä annetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyisen 6000 tuhannen vuoden jälkeen tulee vielä tuhatvuotinen valtakunta ja sitten alkaa tämän systeeminen hautajaiset.

• Anonyymi

Harhaoppiset lahkolaiset eli luste temmataan ensin pois, jotta Jeesus voi palata rauhassa takaisin maan päälle omiin häihinsä.
      Oikeita kristittyjä ei temmata yhtään mihinkään.

• Anonyymi

Ap. t. 1:11

ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi

Jenkkilahkot vielä pidättelee, ettei Jeesus voi palata takaisin maan päälle.

2. Tess. 2:7

Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättelee.

• Anonyymi

Maranata, meidät omasi ylöstempaaman pian luoksesi, aamen, aamen, aamen, kiitos Herra Jumala.

• Anonyymi

Odottavan aika tulee pitkäksi ja norttia palaa.🥱

• Anonyymi
        UUSI

Kylä se sullekin vielä aikasi tulee.Siitä voit olla varma savuturpa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6514
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      31
      3890
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3305
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      378
      1783
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1043
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      920
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      889
    Aihe