https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/deaa378d-0a23-4c24-bece-e0c61c389ea1
Olen täysin samaa mieltä Wahlroosin kanssa. Wahlroos myös kehui Trumpin ensimmäistä kautta. Trumpin ensimmäisellä kaudella (2017-21) Wahlroos piti Yhdysvaltain kiistellyn presidentin talouspolitiikkaa erittäin hyvänä.
Wahlroos on älykkö ja talousnero joka kehunut myös Riikka Purraa
Björn Wahlroos, Helsingit Sanomat on epä-älyllinen arvostellessan Trumpia
20
139
Vastaukset
- Anonyymi
Muu valtamedia yhtä epä-älyllinen kuin HS
- Anonyymi
Kaikki valtamediat ovat asenteellisia. Wahlroos puhuu asiaa, no nyt sitten haukkumaan Wahlroosia joukolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki valtamediat ovat asenteellisia. Wahlroos puhuu asiaa, no nyt sitten haukkumaan Wahlroosia joukolla.
Joukolla ei voi haukkua, Kajanojalla on muuta tekemistä.
- Anonyymi
Suomen uutiset on paras , jos ei lasketa Venäjän mediaa .
- Anonyymi
Oikein . Trummppi olisi maailman paras helppoheikki torilla myymään kaikkea tarpeellista , mitä ihminen ei tiedä tarvitsevankaan.
- Anonyymi
SIINÄ SEN NÄKEE , ÖKYRIKKAAT TSEMPPAA TOISIAAN TÄYSIÄ PASKOJA KOKO PORUKKA
- Anonyymi
Tehokasta ainakin on Trumpin toiminta.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9cb688f7-14a0-4fd4-83fc-982bc3479237
Nalle sanoo ihan vapaasti mitä haluaa, hän ei kuvia kumartele.
- Anonyymi
Trumpin tullit ovat vaarassa sekä hidastaa kasvua että nostaa hintoja, kaksi ongelmaa, joita keskuspankki ei hanskaamaan samanaikaisesti.
Hitlerkään ei ajatellut "taloudellisilla" tai "sosiaalisilla" termeillä. Hän oli iloinen siitä, että talous pystyi suorittamaan poliittiset tehtävät, jotka hän sille asetti.
Hitlerin politiikka vastasi monien teollisuusmiesten toiveita – mikä teki hänestä niin houkuttelevan suurelle yleisölle. - Anonyymi
Wahlroos voi kertoo aina totuuden kun hänen ei tarvitse miellyttää ketään
- Anonyymi
Sinä voisit itsenäistyä, voisit sitten ajatella omilla aivoillasi.
Hitleriäkin rahoittivat aluksi kansainväliset pankkiirit Hjalmar Schachtin kautta.
- Anonyymi
HS on liian epä-älyllinen minullekin
- Anonyymi
Nallea on uskominen
- Anonyymi
Hesarissa ollaan raivoissaan Nallelle ja seuraavaksi aletaan mustamaalaamaan Nallea vastaavasti kuin Trumpia
- Anonyymi
Wahlryysillä ei ole puheoikeutta Suomessa.
- Anonyymi
Riikka Purra saa Björniltä pelkkää kiitosta. Hyvä Björn!
- Anonyymi
Uskon Wahlroosia, minustakin Trump oli ensimmäisellä kaudellaan erinomainen, hyvin alkanut toinenkin
- Anonyymi
Nalle is best
- Anonyymi
Suomen kansa on tyhmin Euroopassa! Media uskovainen ja tottelee.
Mitään muuta ei osaa kuin vihata Venäjää ja txt palstoilla roskaa. - Anonyymi
Minä luulin että Wahlroos on joku talousnero. Nyt tajuan ettei hän olekaan sitä, vai uskooko ihan tosissaan että tullit ovat jotenkin muka hyvä asia?
- Anonyymi
Nykyisin media arvioi poliitikkoja woketuksen, tasa-arvon yms perusteells.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181