VENÄJÄN ”omat Euroviisut” eli Intervision-laulukilpailu, on osoittautumassa katastrofiksi, kertoo Helsingin Sanomat.
Laulukilpailu järjestetään 20. syyskuuta moskovalaisessa Live Arenassa, josta se myös televisioidaan, kirjoittaa HS. Virallisista osallistujista on kuitenkin pulaa.
Venäjän presidentin erikoisedustaja Mihail Švydkoin mukaan osallistujia on tulossa yli 20:stä venäjämielisestä maasta. Toistaiseksi kuitenkin on vahvistettu vain yksi osallistuja: yhtye Trio Nomad Kirgisiasta.
Kirgisia kai voittaa Intervision-laulukilpailun
8
105
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttäis tulevan tiukka kisa.
Heeheheheheeeee !!! - Anonyymi
Nato-Tiltu voittaa suomi24 natopalstan VINKULELU awardin.
- Anonyymi
No mutta sehän on hienoa, kiitos vaan, käykö kateeksi.
- Anonyymi
Medvedev ja Likasankho vois osallistua ?
- Anonyymi
Olis ne haskoja solisteja, Xi ja Kim mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis ne haskoja solisteja, Xi ja Kim mukaan.
Medvedev, Likasankho, Xi ja Kim
Mahtavan lupsakka kvartetti ja varma menestystuote.
Putin on aivan liian kuiva ja tosikko, ei sovi joukkoon.
- Anonyymi
Voittaako vai jääkö viimeiseksi?
Kas, siinäpä pohdittavaa.- Anonyymi
Poccyckaya maailmankatsomuksen mukaisesti yhden osallistujan kisassa saavutetaan aina kunnioitettu viimeinen sija.
Huonoin voitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846