Raamatun mukaan Jumala rankaisee meitä ihmisiä meidän syntien takia.
Toisaalta raamattu kertoo Jumalan luoneen meidät ihmiset (jopa ihan omaksi kuvakseen).
Olen hämilläni;
Jumala rankaisee meitä omasta virheestään?
Anteeksi tyhmä kysymys
13
88
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän Aadam myös syytti Jumalaa siitä että oli mennyt syömään omenaa. Nainen, jonka loit, antoi minun syödä hän sanoi.
Joten ei mitenkään uusi asia kun toteutuu jo Raamatun ensisivuilla.
Amerikan homoistakin voisi siten syyttää siten Jumalaa.- Anonyymi
Eli se oli Aadamin vika, että hän sortui syntiin, eikä hänen luojansa vika (joka loi hänen omaksi kuvakseen) ?
- Anonyymi
Jos ostan uuden auton, joka hajoaa saman tien, niin enhän minä syytä sitä autoa, vaan sen valmistajaa (eli sen luojaan).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ostan uuden auton, joka hajoaa saman tien, niin enhän minä syytä sitä autoa, vaan sen valmistajaa (eli sen luojaan).
Monesti kyllä käy niin, että hajoamissyiden selvityksen jälkeen valmistaja ja valmistajan edustaja, maahantuoja, syyttävät hajoamisesta auton käyttäjää 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monesti kyllä käy niin, että hajoamissyiden selvityksen jälkeen valmistaja ja valmistajan edustaja, maahantuoja, syyttävät hajoamisesta auton käyttäjää 🤔
Tuskin siinä kuitenkaan vedotaan Jumalaan? 🤔
- Anonyymi
Raamatun mukaan Aatami ja Eeva olivat syyntakeettomia. Heillä ei ollut fyysisesti kykyä ymmärtää hyvän ja pahan eroa.
Kun tähän lisää sen, että Jumala loi erikseen kavalia eläimiä sinne paratiisiin, niin kyllä se on ihan sen Jumalan tehtailema tilanne.
Eli itse aloitukseen toteaisin tämän Jumalan tarkoituksella luoneen ihmisen kidutettavakseen.
- Anonyymi
Oikein tiukasti ottaen ihmisen synti on siinä, ettei hän usko Jeesukseen, eikä se nyt ole mitenkään välttämättä Jumalan vika, jos joku ei usko. Ihminen näet itse valitsee tiensä, vaikkakin toisaalta on myös niin, että Jumala johdattaa ihmisen askeleet.
"Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun, vanhurskaus tulee julki siinä, että minä menen Isän luo ettekä te enää näe minua, ja tuomio on siinä, että tämän maailman ruhtinas on tuomittu."
- Jeesus -- Anonyymi
Ja mikä on todiste siitä, että Jeesus todella sanoi noin?
Huomioon ottaen, että hänen suuhunsa on tungettu hyvinkin apljon sellaist, mitä hän ei ole sanonut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä on todiste siitä, että Jeesus todella sanoi noin?
Huomioon ottaen, että hänen suuhunsa on tungettu hyvinkin apljon sellaist, mitä hän ei ole sanonut.Ensinnäkin mitkä sanat on tungettu ja toiseksi mitkä ovat pitävät todisteet siitä, että ne on tungettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin mitkä sanat on tungettu ja toiseksi mitkä ovat pitävät todisteet siitä, että ne on tungettu?
Historiantutkijoitteen mukaan Jeesus oli siihen aikaan yleisin poikalasten nimi Jerusamelissa.
Eli Jerusamelin kadut suorastaan vilisi Jeesuksia .
Keneen Jeesukseen sinä viittaat?
- Anonyymi
Jumala on vastuuton narsisti.
Halveksin häntä syvästi. - Anonyymi
Voisiko joku tosiuskovainen vastata tähän, koska tämä todellakin kiinnostaa minua?
- Anonyymi
Kysy amerikan homoista, niin saat heti vastauksia mielinmäärin.
Ja vaikka et niistä kysyisikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006464
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303873törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283250Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3761764- 331408
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471013Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879