Kaikki muut tajuavat missä mennään mutta Purra elää omassa kuplassa.
Miten kauan tämä saa jatkua?
Missä todellisuudessa Purra elää?
42
291
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin hyvin Riikka toteuttaa Halla-ahon äärioikeisto agendaa . En käsitä valituksia .
- Anonyymi
purra elää kalja kuplassa ,krapulassa aina,
- Anonyymi
Juu, ei ole heikkojen eikä pieneläjien puolesta tämä porukka. Eikä enää pahemmin suomalaistenkaan.
- Anonyymi
Mikä ihme jatkuu? Velaksi eläminen, tukien varassa eläminen…
Suomi ei ole kyennyt koskaan elättämään kaikkia kansalaisiaan, jolloin ne jotka kykenevät, ovat etsineet toimeentuloa ulkomailta.
Lähes jokaisella suomalaisella on sukulaisia tai tuttavia, jotka ovat poistuneet työn ja paremman elämän takia ulkomaille. Ns ulkosuomalaisia on ainakin miljoona. Osa on hankkinut uuden kotimaansa kansalaisuuden, perustanut perheen ja rakentanut uutta kotimaataan omalla panoksellaan. Jokainen vuosi Suomesta poistuu yhteiskunnan varoin koulutettuja, (pelkästään korkeakoulutettuja 5000-10 000), koska maailman parhaan koulutuksen saaneet moniosaajat eivät työllisty kotimaahansa.
- Anonyymi
Varmaan niin kauan kuin ihmiset on ajettu kodeistaan kadulle ja talous seisoo kuin paska junttilan tuvan seinässä. Sitten voi tulla noille touhuille äkki pyssäys. Ei ennen.
- Anonyymi
Sehän tietenkin jatkuu niin kauan kuin Purralle kannatusta löytyy. Keskisarja voi kesäkuussa syrjäyttää hänet.
- Anonyymi
Keskisarjan joutus sitten lopettamaan keskikaljan juonnin . Keskikalja on sanonut keskikaljan auttavan hänen masennukseensa .
- Anonyymi
V- maalimassa varmaan. Eikä se lähe nuivaa poispäiksee.
- Anonyymi
Valtiovarainministeriössä on virkavastuulla toimivia virkamiehiä joilta vaaditaan koulutusta ja osaamista. Ministeri ei valitettavasti yksin päätä, vaan tukeutuu virkamiesten tekemiin esityksiin. Ministeri ei voi vaatia virkamihen toimimaan kuten haluaa, esm. Pekka Haavisto rikkoi hallintolakia ja ulkoasiainhallintolakia kuplassaan.
- Anonyymi
Persuhallitus teettää ihan turhaan virkamiehillä töitä, koska se valehtelee kuitenkin
mikä on sille tarkoituksenmukaista.
- Anonyymi
Tämän hallituksen ministerit tilaavat suunnitelmansa VM:stä ja EK:lta.
EK:n toivelistaa hallitus toteuttaa.- Anonyymi
"Tämän hallituksen ministerit tilaavat suunnitelmansa VM:stä ja EK:lta.
EK:n toivelistaa hallitus toteuttaa."
Noinko Demareiden omassa puoluelehdessä Dravdassa kirjoitetiin!? Sitten SINUN pitää siihen uskoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tämän hallituksen ministerit tilaavat suunnitelmansa VM:stä ja EK:lta.
EK:n toivelistaa hallitus toteuttaa."
Noinko Demareiden omassa puoluelehdessä Dravdassa kirjoitetiin!? Sitten SINUN pitää siihen uskoa.Kumpi lähti ensin, tukka vaiko järki?
- Anonyymi
Päätyyn saakka vaan niin kuin Hitlerkin. Katkeraan loppuun.
- Anonyymi
"Päätyyn saakka vaan niin kuin Hitlerkin. Katkeraan loppuun."
Älkää nyt vielä vaipuko siellä Demareissa synkkyyteen...JOS saatte puolueellenne UUDEN johtajan, joka haluaa tehdän hallitusyhteistyötä oikeistopuolueidenkin kanssa, Teillä VOI OLLA MAHDOLLISUUS päästä mukaan hallitukseen 2027... NYT NÄYTTÄÄÄ HUONOLTA Antin johdolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Päätyyn saakka vaan niin kuin Hitlerkin. Katkeraan loppuun."
Älkää nyt vielä vaipuko siellä Demareissa synkkyyteen...JOS saatte puolueellenne UUDEN johtajan, joka haluaa tehdän hallitusyhteistyötä oikeistopuolueidenkin kanssa, Teillä VOI OLLA MAHDOLLISUUS päästä mukaan hallitukseen 2027... NYT NÄYTTÄÄÄ HUONOLTA Antin johdolla.Näin toteaa persutollo, jonka oma puolue on saattohoidossa ja seuraavissa vaaleissa prosenttipuolue. Seuraavaa hallitusta kasataan todennäköisimmin SDP:n johdolla. Koita kestää.
- Anonyymi
Sdp:n motto: kaikki minulle heti muiden rahoilla.
- Anonyymi
Moisilla emävalheilla olette saaneet aikaan kannatusromahduksenne, joten jatka vain samaan malliin.
- Anonyymi
Katsopa peiliin Purran kätyri .....
Mulle, mulle on toteutunut sinunkin kohdallasi Purran suhmurointien myötä. Viette leivän köyhän kädestä ilmeenkään värähtämättä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moisilla emävalheilla olette saaneet aikaan kannatusromahduksenne, joten jatka vain samaan malliin.
Kävi samoin kuin viimeksi. Rupesivat käsikynkkään Kokoomuksen kanssa ja herroiksi. Aate ja linjat sai jäädä ,oma napa ja eduntavoittelu tuli tilalle. Puolueesta tuli kokoomuksen apu puolue, se oli näköjään hinta hallituspaikasta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Moisilla emävalheilla olette saaneet aikaan kannatusromahduksenne, joten jatka vain samaan malliin."
Onko sinulla sisäpiirin tietoa siitä, että Demareiden kannatus olisi laskenut tai oikein ROMAHTANUT!!?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle, mulle on toteutunut sinunkin kohdallasi Purran suhmurointien myötä. Viette leivän köyhän kädestä ilmeenkään värähtämättä."Viette leivän köyhän kädestä ilmeenkään värähtämättä."
Noinko SDP:n puoluelehdessä Dravdassa luki!? Kerrottiinko siinä, että tuo leivän vienti tapahtui 2019-2023 halliltuskaudella, ei varmaankaan??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävi samoin kuin viimeksi. Rupesivat käsikynkkään Kokoomuksen kanssa ja herroiksi. Aate ja linjat sai jäädä ,oma napa ja eduntavoittelu tuli tilalle. Puolueesta tuli kokoomuksen apu puolue, se oli näköjään hinta hallituspaikasta .
"Kävi samoin kuin viimeksi. Rupesivat käsikynkkään "
Eli ihan samoin kuin KAIKISSA SUOMEN HALLITUKSISSA TÄHÄN MENNESSÄ. Meillä ei vielä ole ollut yhden puolueen enemmistöhallitusta kertaakaan... eli matkaa on jouduttu tekemään käsikynkkää.... Keskusta sen tietää.....2019-2023 hyvin mielessä ja pitkään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle, mulle on toteutunut sinunkin kohdallasi Purran suhmurointien myötä. Viette leivän köyhän kädestä ilmeenkään värähtämättä.Miten? Eihän köyhiä edes veroteta. Köyhät elää tuilla ja saavat monenlaisia vastiikkeettomia etuuksia. Pitäisikö köyhille jakaa lisää tukia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Moisilla emävalheilla olette saaneet aikaan kannatusromahduksenne, joten jatka vain samaan malliin."
Onko sinulla sisäpiirin tietoa siitä, että Demareiden kannatus olisi laskenut tai oikein ROMAHTANUT!!??Älä projisoi persujen omaa romahdusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Viette leivän köyhän kädestä ilmeenkään värähtämättä."
Noinko SDP:n puoluelehdessä Dravdassa luki!? Kerrottiinko siinä, että tuo leivän vienti tapahtui 2019-2023 halliltuskaudella, ei varmaankaan???lue sinä vaan rauhassa persu-Pravdaa, niin uskosi ei horju vaikka kuplasi tuleekin poksahtamaan, Kestätkö sinä vai hajoaako nuppisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kävi samoin kuin viimeksi. Rupesivat käsikynkkään "
Eli ihan samoin kuin KAIKISSA SUOMEN HALLITUKSISSA TÄHÄN MENNESSÄ. Meillä ei vielä ole ollut yhden puolueen enemmistöhallitusta kertaakaan... eli matkaa on jouduttu tekemään käsikynkkää.... Keskusta sen tietää.....2019-2023 hyvin mielessä ja pitkäänKeskusta ei kuitenkaan romahtanut kuten Perussuomalaiset ovat romahtaneet ja vain kahdessa vuodessa.
Petospersut saavat, mitä itse tilaavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisipas siitä silloin osa lähteä joilla oli selkärankaa nyt eivät lähde kun ovat ahneita ja petoksella valtaa saaneet . Mutta niinkuin sanassa sanotaan vielä saatte tekojennemukaan!
- Anonyymi
Keksi jotain älykkäämpää.
- Anonyymi
suomi elää vielä nokian kuplassa velkarahoilla ja se on fakta se
- Anonyymi
Kokoomus tykkää, varsinkin Turkulainen perheenlsä.
- Anonyymi
"Kaikki muut tajuavat missä mennään mutta Purra elää omassa kuplassa."
VAIN PURRA JA HALLITUSPUOLUEETKO MUKA TIETÄÄ, KUINKA SURKEASSA TILASSA SUOMEN TALOUSKIN ON!!!???
Et sitten ole kuunnellut kyselytunnilla tai katsellut uutisia siitä, kuinka suomen talous ROMAHTI 2019-2023 hallituskaudella!!!???
Kukaan ei haluaisi olla tuossa KUPLASSA, jonka synnystä kiiitämme DEMAREITA!!!- Anonyymi
Miten niin Suomen talous muka romahti 2019-2023? Vuosi 2020 oli koronapandemiavuosi, joka koetteli jokaista valtiota tällä planeetalla, mutta persuhan ei sellaista pikku yksityiskohtaa omissa kirjoituksissaan edes huomioi. Vuonna 2021 talous alkoi kuitenkin kasvaa ja kantoi aina 2023 siihen asti, kunnes tämä leikkaajahallitus aloitti päättömät toimensa.
Sinä itse elät kuplassa. Omassa valhekuplassasi.
- Anonyymi
Purra elää Valehtelioiden Klubissa.
- Anonyymi
"Missä todellisuudessa Purra elää?"
Purra elää todellisuutta, tätä päivää, johon äärivihervasudemujen kauhukabinetti Suomen johti sekoilullaan.- Anonyymi
Miten kauan jatkat tuota samaa valhetta. Ei auta persu ressukka. Ei auta ja äänestystulokset sen todistavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kauan jatkat tuota samaa valhetta. Ei auta persu ressukka. Ei auta ja äänestystulokset sen todistavat.
Ei ne todista kuin äänestäjien ymmärtämättömyyttä, jos joku halajaa vasemmistoa hallitusvastuuseen. Silnä on ainoastaan seurauksena valtiokonkurssi ja leikkaus sekä säästötoimet, joiden määrä on aivan toista kokoluokkaa kuin nykyiset säästöt ja leikkaukset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne todista kuin äänestäjien ymmärtämättömyyttä, jos joku halajaa vasemmistoa hallitusvastuuseen. Silnä on ainoastaan seurauksena valtiokonkurssi ja leikkaus sekä säästötoimet, joiden määrä on aivan toista kokoluokkaa kuin nykyiset säästöt ja leikkaukset
Jatkakaa vaan persutollo äänestäjien haukkumista. Sehän onkin voittava strategia?
Olette kokkareiden kanssa ajaneet valtiontalouden silta-asentoon. Ja 100 000:n uuden työllistyneen sijaan onkin saatu yli 50 000 uutta työtöntä. Hienosti menee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellanduudelis .. muistahan se vika löytyi ja vielä pikku pelottelut päälle 🍼
- Anonyymi
Se ei taho uskoa ettei lakupiipusta oikeesti irtoa sauhuja vaikk kuin imisi.
- Anonyymi
Persujen kaksi kärkihanketta hallituksessa:
Lakupiiput kauppoihin ja maitopurkkeihin sellaiset korkit, jota persukin osaa avata.
- Anonyymi
Purra elää Kolmannessa Valtakunnassa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191692
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37973Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38851Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730