Jostain kumman syystä olin muka taas uskaltanut laittaa sulle viestiä sydämien kera. Olit vihaisempi kuin koskaan aiemmin. Pelotti vielä herätessänikin. Entistä varmempi oon että parempi unohtaa haihattelu ja pysyä etäällä. Ehkä uni oli hyvä muistutus.
Näin painajaista sinusta nainen
18
417
Vastaukset
- Anonyymi
Nainen taisi ollut aiemmin valmiiksi vihainen ? Ehkä siinä tapauksessa tuli uniin. Muuten ei sinua kaipaava nainen silleen menisi. Olis surullista jos unen perusteella.
- Anonyymi
Kertoo ainoastaan sun pelosta IRL, mitä käsittelet unessa.
- Anonyymi
No ei tarvitse unohtaa
- Anonyymi
Miten joku voisi olla vihainen viestistä?
- Anonyymi
Hän oli ja oikein yllätyin. Tajusin myöhemmin että olen täytynyt olla hänelle sitten helvetin ahdistava vaikka luulin että hän viihtyi seurassani. Juteltiin ja hymyiltiin toisillemme jne. Mutta erehdyin ja pahasti.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli ja oikein yllätyin. Tajusin myöhemmin että olen täytynyt olla hänelle sitten helvetin ahdistava vaikka luulin että hän viihtyi seurassani. Juteltiin ja hymyiltiin toisillemme jne. Mutta erehdyin ja pahasti.
apAnnan sulle piiskaa, kun nähdään 🫠
- Anonyymi
Älä anna unen tehdä kepposta sulle. Painajainen voi johtua vaikka huonosta asennosta tms.
- Anonyymi
Jostain syystä en ole naisista koskaan nähny painajaisia yleensä uneni liittyvät jotenkin työhön tai seksiin kertonee siitä mitä mielessäni useiten liikkuu
- Anonyymi
Jätät kertomatta mitä niissä viesteissä luki. Ei sydän paljon lämmitä jos viesti on pylperöstä.
- Anonyymi
Joo tai vaikka sen et taisit mies ohimennen valehdella vuosikausia ja sit muka viattomana ihmettelet ku se ei ookkaan siitä naisesta kovin kivaa saati oikein ..
Tämmöinen esim sivusta
Naiselta Miehelle. - Anonyymi
ovatko omat viestisi sitten erilaisia 🤔
- Anonyymi
Niin nä oonki
Ihan helvetin vihainen!
Pysy vain huoriesi parissa toisaalla!
Minä teen nyt muuta.
En lue palstaa tänä vkl.
Enkä viestittele kellekään!
A-nainen- Anonyymi
Tänään viestitellään... h*orien kans :)
- Anonyymi
Miksä tilität omia mt-ongelmias tääl? Kaasuvalottaja!
- Anonyymi
”Jostain kumman syystä olit muka taas uskaltanut laittaa hänelle viestiä..?? ”
Eli noiden omien sanojesi mukaan…. sun täytyy olla todella tyhmä jos et jo tajua ett pitäis lopettaa kun ei siellä toisessa päässä oo kiinnostuta sua kohtaan.
Eli kysymys kuuluu kuinka tyhmä olet kun et tajua vieläkään ettei hänellä oo kiinnostusta sua kohtaan? - Anonyymi
No jospa mietit, että toiseen kertaan sit
- Anonyymi
Unissa käsittelet omia pelkojasi ja epävarmuuksiasi, jotka todennäköisesti ovat aivan turhia.
- Anonyymi
Mä näin yksivyö unta hänestä. Harrastimme siinä huonointa s#ksiä ikinä. Toivon, ettei sevole enneuni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576047
- 755349
- 994365
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603408- 443010
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462045
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773