Naistenko pitäisi koko maapalloa harteillaan kantaa ???
Lapset synnyttää nainen, ei mies. Matalapalkka-alat on lähinnä naisten hallussa, ei miesten. Kun miehiltä loppuu munat, huudetaan naisia apuun !
Vieläkö joku ihmettelee, että nainen haluaa sitoutua mieheen ? Millainen "rakkaus" sellainen uhriutuva asenne on ?
Taas huudetaan naisia armeijaan
15
242
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaiset naiset ei juuri synnytä.
Jos ei ole lapsia 27v niin joutaakin yhteiskunnalliseen palveluun. - Anonyymi
Lapset on todellakin sijoitus näin hemmetin kalliissa maassa. Naista ei panna koko elämäänsä uhraamaan jos ukot häipyy viereltä vastuitaan.
- Anonyymi
Tais lähtee ukko riivinraudan luota?
- Anonyymi
Nyt on taidettu tissutella läpi yön.
- Anonyymi
Kun nuori pari/nuoret alkaa seurustelemaan, pitäisi sopia heti , halutaanko lapsia ollenkaan.
- Anonyymi
Kukaan ei halua itseään tapattaa kaiken maailman sodissa. On tainnut tulla monelle vapaustaistelijallekin Ukrainassa ylläripyllärinä, että tässähän voi menettää omankin henkensä !
- Anonyymi
Juurikin näin. Minähän en myöskään ala miehiä armeijassa tuurailemaan ! Enkä muuten sotahullun hallituksen puolustusta parsimaan.
- Anonyymi
Voi kun surkeaa olla nainen....?
Ei kannata murehtia vielä. Maanpuolustusvelvollisuus ulottuu naisiin jo nyt, kriisioloissa naisia voidaan määrätä ylläpitämään yhteiskunnalle välttämättömiä toimintoja. Ehkä sen puitteissa keksitään jotain hieman kevyempää kuin pakollinen asepalvelus.
Luulen että eduskunnassa on niin paljon naisia ja miehiä jolla on tyttäriä, ettei pakollinen asepalvelus tule menemään läpi. Itse tyttären isänä äänestäisin ehdotusta vastaan, vaikka minkälainen puoluesanktiointi olisi edessä. Pojille tämä kuuluu, sallitaan sellainen ryppy tasa-arvoon.- Anonyymi
Ei tarvi kuin katsoa Ukrainaa ja Gazaa kuka on kohteena pommituksissa. Siviilit eivät ole millään tavoin turvassa. Naisten asevelvollisuudesta ulisevat ne jotka luulevat niiden olevan jotenkin turvassa jotka eivät ole rintamalla tulitaisteluihin osallistumassa.
- Anonyymi
Olemme hankkiutuneet liittoumaan, jonka ikärajan muodostamme. Niinpä kaikki toimet maanpuolustuksen vahvistamiseksi ovat välttämättömiä.
- Anonyymi
No eikö naiset itse halua, suorastaan kiljuvat, sitä tasa-arvoa eikä ne enää edes synnytä! Pidä turpas vaan kiinni ja armeijaan, mars mars!
- Anonyymi
Sinä siilitukka siellä vasemmalla!
Käsi pois torkkelista ja riviin mars!
TAAKSE POISTU! - Anonyymi
Ajatuksia herättävää.
https://m.youtube.com/watch?v=E5AH4vhUD88
Kaikista eniten ajatuksia herätti kuitenkin miehen ääni joka puhuu naisesta "worth less and less".
Mies arvioi naisen arvoa kuin materiaalia. Naisella on joko paljon arvoa tai vähän arvoa. Milloinkohan jo päästään siihen pisteeseen että ihmiset oppivat näkemään toisensa muulla tavoin kuin objekteina?- Anonyymi
Liittyy aiheeseen siis niin että menneisyyden naisfantasiansa (jota tuskin oli olemassa muualla kuin selostajan toiveunissa) perään haikaileva mies tuskin olisi lähettänyt tämän toivenaisensa armeijaan.
- AnonyymiUUSI
Poistukaa myös alttarilta ja saarnapöntöstä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204475Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103224Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403107IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462469Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2561093- 791089
- 561064
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3741041Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E179906