Miksi huumeet vain lisääntyy mm helsingissä?
Vaikuttaako maahanmuutto?
Jätevesitutkimus ja huumeet
25
279
Vastaukset
- Anonyymi
tampere kakkosena , mutta turkua ei lainkaan 🤔
- Anonyymi
varissuon lukemia ei julkaistu 🤣
- Anonyymi
Turussa ei ole vettä ollenkaan..
- Anonyymi
Moktar gubta käyttää?
Maitoa?- Anonyymi
Cumshot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cumshot
100%
- Anonyymi
Tampereen keskusta ja muiden kaupunkien keskustat ja lähiöt 2025 on
narkomaaneja ja juoppoja on tampereella todella paljon ja keskustassakin.
Haastavat riitaa tuntemattomien kanssa ja heittäytyvät kadulle "uhreiksi".
Sitten oikeudessa pyytelevät tuhansien korvauksia ... omiin huumeisiin.
Rosvoavat ja ryöstelevät lisäksi ihmisiä ja pahoinpitelevät.
Olkaapa tarkkoina näiden pölhöjen kanssa..
romaneja, matuja haahuilee myös.
Poliisi vain ajella köröttelee ohitse vaikka huumekauppa käy, ryöstelyä, pahoinpitelyjä.
Kuka keskustassa ja noissa slummeissa enää viihtyy?!
Kauhulla odotan tulevaisuutta.. - Anonyymi
Yksi harvoista asioista mihin mamutuksella positiivisia vaikutuksia tosiaan on huumetestit.
- Anonyymi
Vaikuttaa. Vuoden 2015 invaasiossa Suomeen tuli huumevyöry. Osa tuli tulijoisden taskuissa ja osa toista kautta heidän huumetarpeisiinsa.
Helsingin eräässä kaupunginosassa, jossa asun, huumemyynti alkoi näkyä rajähdysmäisesti katukuvassa invaasion jälkeen. Sitä käytiin melko näkyvästi ja julkisesti.
Katukauppa on pääasiassa maahanmuuttajien käsissä. Pystyin seuraamaan sitä ikkunastani erityisesti viikonloppuina, jolloin se vilkastui. Nyt on hieman vähentynyt, muttei loppunut.- Anonyymi
Saako kysyä, mikä kaupunginosa on kyseessä? Kiinnostaa, koska olen muuttamassa erääseen Itä-helsinkiläiseen lähiöön..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako kysyä, mikä kaupunginosa on kyseessä? Kiinnostaa, koska olen muuttamassa erääseen Itä-helsinkiläiseen lähiöön..
Tosiasiassa Helsingissä on niin paha huumetilanne, että tuo kertomukseni on nähtävissä useissa lähiöisssä ja asutuskeskuksissa Pk-seudulla paraikaa.
Se on räjähtänyt käsiin niin Iidässä kuin lännessäkin ja näkyy katukuvassa joka puolella jossain määrin. Ehkä mediatietojen mukaan pahin ongelma keskittyy Kallioon, jossa asuu paljon hipstereitä.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/8250184
- Anonyymi
Huumekshvilat
- Anonyymi
Pakolaiset tuo aseet ja huumeet.
- Anonyymi
Uutisten perusteella ei ainakaan vähene
- Anonyymi
Ååmi
- Anonyymi
lapra onkin nykyään jäte vesissä,eikä hiihtoliitossa,
- Anonyymi
ii89
- Anonyymi
väistön ikääntyminen on laitettu työvoima pulan syyksi, vaikka työ ura päätyy aineisiin,
- Anonyymi
matut ei käytä alkoholia , mutta kaikkea muuta täällä kiellettyä eli markkinat ovat avoimia täällä 🤔
ja khattia kanssa 🤣🤣🤣 - Anonyymi
Opoop
- Anonyymi
Vaikuttaa tietysti. Kaikki huumeet tulee sieltä mistä nekin! Kyllä sillä vaan on ihmeellinen yhteys. Että kun sieltä tulee ihmisiä, niin sieltä tulee myös huumeita!
- Anonyymi
sofia Virta? huumeiden virta suomeen? miksi?
- Anonyymi
Iltalehti kertoo
Kaivopuistossa päättäritappelu
Huumevärinää? - Anonyymi
Kaivopuistossa eilen tappeluja
- Anonyymi
vaikka jätevedet, puhdistetaan niin jäämiä jää viellä vesiin,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940