https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/syyte-mies-pakotti-13-vuotiaan-naimisiin-raiskasi-ja-pakotti-saamaan-lapsia-tuomio-tanaan/9151654
Ompa järkyttävä uutinen tytön kokemien suurten kärsimysten kannalta.
MTV: Mies pakotti 13-vuotiaan tytön naimisiin, raiskasi- ja pakotti saamaan lapsia kanssaan.
9
122
Vastaukset
- Anonyymi
Tämähän on sitä ihanaa monikulttuurisuutta? Miten ovat feministi ja vasemmiston järjestöt asiaa kommentoineet? Tällaista sattuu kun ollaan Suomessa oltu löperöitä ja uskottu matujen tarinat?
- Anonyymi
Ei se ole mitään monikulttuurisuutta vaan muslimille normaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mitään monikulttuurisuutta vaan muslimille normaalia.
Stagala lienee haluaa asiaa kommentoida iltalehdissä
- Anonyymi
Rauhan uskontoa, ja ihmisoikeusjulistusta Islamilaisittain, Moktar kyllä tietää, koska ihan proffakin sen on meille kertonut, ehdottomasti 2020-lukua länsimaissa, ei saa olla liian ahdasmielinen ja RASISTI!
- Anonyymi
Liittyykö tämä mitenkään maahanmuuttoon? Ettei vain olisi taas ollut persu asialla?
- Anonyymi
vasureiden seuraava eduskuntavaaliehdokasko ?
- Anonyymi
Suomen järjestelmät mahdollistavat tällaisen toiminnan
- Anonyymi
Mutta kun Koraani antaa oikeuden mennä naimisiin 9 V tytön kanssa
Tutustukaa ihmeessä eri kulttuureihin
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167