https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/syyte-mies-pakotti-13-vuotiaan-naimisiin-raiskasi-ja-pakotti-saamaan-lapsia-tuomio-tanaan/9151654
Ompa järkyttävä uutinen tytön kokemien suurten kärsimysten kannalta.
MTV: Mies pakotti 13-vuotiaan tytön naimisiin, raiskasi- ja pakotti saamaan lapsia kanssaan.
9
157
Vastaukset
- Anonyymi
Tämähän on sitä ihanaa monikulttuurisuutta? Miten ovat feministi ja vasemmiston järjestöt asiaa kommentoineet? Tällaista sattuu kun ollaan Suomessa oltu löperöitä ja uskottu matujen tarinat?
- Anonyymi
Ei se ole mitään monikulttuurisuutta vaan muslimille normaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mitään monikulttuurisuutta vaan muslimille normaalia.
Stagala lienee haluaa asiaa kommentoida iltalehdissä
- Anonyymi
Rauhan uskontoa, ja ihmisoikeusjulistusta Islamilaisittain, Moktar kyllä tietää, koska ihan proffakin sen on meille kertonut, ehdottomasti 2020-lukua länsimaissa, ei saa olla liian ahdasmielinen ja RASISTI!
- Anonyymi
Liittyykö tämä mitenkään maahanmuuttoon? Ettei vain olisi taas ollut persu asialla?
- Anonyymi
vasureiden seuraava eduskuntavaaliehdokasko ?
- Anonyymi
Suomen järjestelmät mahdollistavat tällaisen toiminnan
- Anonyymi
Mutta kun Koraani antaa oikeuden mennä naimisiin 9 V tytön kanssa
Tutustukaa ihmeessä eri kulttuureihin
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724918
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403356- 502873
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52189- 242071
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981591Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488