Äärivihervasudemareiden suunnitelmahan on tämä: Tuodaan maahamme VÄHINTÄÄN 45000 uutta henkilöä vuosittain, annetaan heille ilmainen koulutus äidinkielellään, ilmaiset sosiaali- ja terveyspalvelut, asuminen, perheiden yhdistäminen jne. luonnollisesti, ILMAN TYÖVELVOITETTA!!!! Eli 10 vuoden kuluttua määrä on jo varmaankin 600 000, EIKÄ KUKAAN HEISTÄ KÄY TÖISSÄ!!!! Haluan niin nähdä äärivihervasudemareiden TALOUSSUUNNITELMAN, kuinka homma hoidetaan, samalla valtionvelkoja maksellen!!!!!!
Tämäkö on äärivihervasudemareiden ihanne suomi 2035
4
58
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeiset 20 vuotta oikeisto hallitukset niitä tuoneet . Oli välis Rinne super Marinin hallitus ja silloin ei paljo muita tullut kuin rajusti ukro pakolaisia . Ja siihen oli eduskuntapuolueiden hyväksyntä .
- Anonyymi
"Oli välis Rinne super Marinin hallitus ja silloin ei paljo muita tullut kuin rajusti ukro pakolaisia ."
MIKSI TAAS VALEHTELET!!!!!!! muita kuin Ukropakolaisia tuli 2019-2023 noin 160000 ja 2024 tuli vielä 62000 lisää ns. perheenyhdistämisohjelman takia!!!! Nyt OrpoPurran hallitus on tuotakin "ovea" sulkemassa.
- Anonyymi
Demarit ja vihreät ovat maailman suurimpia haihattelijoita ja verorahojen tuhlaajia.
- Anonyymi
Ylen kokkari johtaja on saanut paljon rahaa tuhlattua . Katainen ja kapitalisti Sipilä vielä enemmän .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 142162
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1702141- 1021041
Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46847Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢114834Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah157802Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35796Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30746- 43714
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50684