Yllättävällinen juttu

Anonyymi-ap

Päätin että 4h olen piip.

Sitten 3.58 kohjassa tuli vaan mieleen ajatus: kristittyjen maanomistajien tulisi alettava lähentymään toisiaan, jotta voisivat olla avunkätenä maataomistamattomille kristityille.

Se vaan yhtäkkiä tumpsahti muuten maallisija ajatuksenkulkuisuuksija pyörivään aivollisuuteeni.

On kysymys, joka ei ehkä ole minun maanituksestani: Josko sinä olet pretribulaatiollisoitunut kristitty, joka ajattelet ettei ylösottoa koskeva nälänhätä koske juuri sinua, joka viljelet peltoollisiasi ja keräät monenmoista marjallista satoa ja nostat kulmakarvaallista niille, jotka eivät niele ylösottoa pretribulaatijossa ainojana mahjollisena ajankohtaisuutena ylösotolle.

Kas, vaikka pretribulaatijossa ylösottolaisuus tapahtuisikin niin ruuvan hintallisuus saattaa hyvänkillisestikin suuresti yhä nousemallisoituman. Jotkut teistä kentijes muistavat kuinka taannoin juttelin ruuvan hinnallisten nousemallisoituman ja nyt huomaan että se mikä syvänmelläni painoi painavuuten aja sen kerroin on nyt toteutunut kuten sen ymmärsilöitsin.

Nämät löytänee jostain jos oikejaan ketjullisuuteen osuu, itsekukin sen tarkistaakseen. Katso, en tiijä miten nämät ymmärrällisöin oikein, mutta luultavallisessti se on jotain Raamatun Sanasta sisäistämääni ja Jumalan sitä tietynlaisena sydämeensyöttöläisyytenä täytää raskaallisuujeksi ja sitten vaan sen raskaan sanomallisuujen tai "hejelmän" sanoa möläytän, näpytelmöijen. Katso, kirjoittelin niitä mahjollisesti Commantohauvis nimimerkillisellällisyyvellällisyyvellä.

Ruuvan hinta nousuu suurellisesti ennen ylösottoa Suomessakin. Se on seuraava askel. En sen kummemmin osaa päivämäärällisöijä, mutta mulla on sen verran itseihmeteleväinen viilis etten mä tätä omaluuloisesti selostallisoitse.

Suuria muutoksia alkaa tapahtumaan, jota tämän maajilman ihminen ei osaa odottaa ja näköjään ei muista kuinka eräät kristityistä ovat askelmerkkejä ennaltakertoneet kuinka on tapahtumallisen. Taitaa se suur herätys tulla maajilmaan vasta ylösoton jälkeen, sen nukkuvia herättämänä.

Selef Urge

3

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katso, kehotallisoitsen jokaista peltollista perunaa riittäväisesti tänä vuonna ja jokaisen avuonna ennen ylösottoa runsaallisesti viljelemään. Muista Joosefin esimerkki, ja vaika meillä ei olisi ymmärrystä nyt suuntaan tai toiseen, miten itsekulakin raksuttaa, niin peltomies, nyt on hyvä yltävästi olla perunaa laarissa ihan vaan jälkeenjäävijä läheisiäsi ajatellen, kutka ylösottoon eivät ponnistu, vaan että heillä olisi mitä suuhunsa syöjä, jos ponnistuksen jälkeen puheenparsiasi muistellessa järkiytyisivät ja toteaisivat: Sehän kävi kuten puhuikin. Herran sanoi olevan olemassa. Nytpä alankin Herraa etsimään Raamatusta ja rukoilemaan Häntä kun hän katosi ylösotossa ja tosijaankin, viranomaiset puhuvat kuinka ufollisoituma on heijät mukamas mukaanottallisoitsenut.

Sen halusin tähän lisäällisöijä.

Jeesus on mun Herra.

Hassullista äitijeenpäivällisyyttä kaikellisille,

Selef Urge

Selef Urge

• Anonyymi

Viimeisinä päivinä toisilla on ruokaa riittävästi ja toisilla ei ole. Miksei koskisi kristittýjäkin. Liekö hyväosaisilla kristityillä elattysvastuu huono-osaisista kristityistä vai eikö Herra jotenkin muutenkin kykene syöttämään valmistautumattomia/köyhiä kristittyjä.

Jotkut varoitelleet hintojen nousua seuraavasta nälänhädästä aiemmin, mutta jotkut eivät varustaudu, koska pitävät varmana ettei nälänhätää heille tule ennen sitä ylöstempausta vaikka Raamatun mukaan nälänhätää on monin paikoin, mutta Suomessa ajatellaan ettei tänne nälänhätä tule vaan se pysyy muualla.

Jauhelihaa ei saa normaalisti kaupoista on merkkinä, niin olen ajatellut. Täällä Suomessa ikäänkuin saatana ajaa ruoantuottajia pois ruokaa tuottamasta ja lähiruoasta ei enää puhuta kuinka se on hyvä asia.

• Jauhelihaa ei saa normaalisti kaupoista on merkkinä varma Pedon merkki 666.🍔👹🎃😱✡️🇮🇱🕍💶💰💵💸☠️⚰️🪦

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2756
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2724
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      198
      2390
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1953
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1471
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      358
      1279
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1249
    Aihe