Topeekalla puna vihreät liput liehuu ja taustalla soi neuvosto hynni ,sitä ollaan niin kepua mutta oikeesti ovat punikki kommareita.
Lasse ja Taija voitonpäiväroitonpäivän paraati ati
5
250
Vastaukset
- Anonyymi
Konkurssit lisääntyy koomajoella mutta Lasse taputtaa karvaisia rasojaan .
- Anonyymi
Ei Lasse voi mitään hallituksen leikkauksille.
Kauhajoki on vähän kuin Pohjois-Korea, tosin Pjongjang on paljon kauniimpi kaupunki.
- Anonyymi
Tää on muuten taivaan tosi.
Eilinenkin voitonpäivän huumassa pidetty "Kauppojen, Kauhajoki" tapahtuma oli melkoinen floppi. Kylmä viima puhalsi roskia ja pölypilviä pitkin kylänraittia, harvat ulkona hytisevät kulkijat saivat suunsa ja sieraimensa täyteen hiekkaa. Kovasti oli odotettu pöhinää ja vipinää, eipä kylillä näyttänyt mitenkään tavallista eli kuollutta elävämmältä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on muuten taivaan tosi.
Eilinenkin voitonpäivän huumassa pidetty "Kauppojen, Kauhajoki" tapahtuma oli melkoinen floppi. Kylmä viima puhalsi roskia ja pölypilviä pitkin kylänraittia, harvat ulkona hytisevät kulkijat saivat suunsa ja sieraimensa täyteen hiekkaa. Kovasti oli odotettu pöhinää ja vipinää, eipä kylillä näyttänyt mitenkään tavallista eli kuollutta elävämmältä..On kota niikun kuollut lännen kummituskaupungi jossa hamppupallot pyörii jaloos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718