Topeekalla puna vihreät liput liehuu ja taustalla soi neuvosto hynni ,sitä ollaan niin kepua mutta oikeesti ovat punikki kommareita.
Lasse ja Taija voitonpäiväroitonpäivän paraati ati
5
233
Vastaukset
- Anonyymi
Konkurssit lisääntyy koomajoella mutta Lasse taputtaa karvaisia rasojaan .
- Anonyymi
Ei Lasse voi mitään hallituksen leikkauksille.
Kauhajoki on vähän kuin Pohjois-Korea, tosin Pjongjang on paljon kauniimpi kaupunki.
- Anonyymi
Tää on muuten taivaan tosi.
Eilinenkin voitonpäivän huumassa pidetty "Kauppojen, Kauhajoki" tapahtuma oli melkoinen floppi. Kylmä viima puhalsi roskia ja pölypilviä pitkin kylänraittia, harvat ulkona hytisevät kulkijat saivat suunsa ja sieraimensa täyteen hiekkaa. Kovasti oli odotettu pöhinää ja vipinää, eipä kylillä näyttänyt mitenkään tavallista eli kuollutta elävämmältä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on muuten taivaan tosi.
Eilinenkin voitonpäivän huumassa pidetty "Kauppojen, Kauhajoki" tapahtuma oli melkoinen floppi. Kylmä viima puhalsi roskia ja pölypilviä pitkin kylänraittia, harvat ulkona hytisevät kulkijat saivat suunsa ja sieraimensa täyteen hiekkaa. Kovasti oli odotettu pöhinää ja vipinää, eipä kylillä näyttänyt mitenkään tavallista eli kuollutta elävämmältä..On kota niikun kuollut lännen kummituskaupungi jossa hamppupallot pyörii jaloos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329