https://www.verkkouutiset.fi/a/migri-perustaa-turvapaikanhakijoille-paluukeskuksen/#9e841185
– Tavoitteenamme on, että kielteisen päätöksen saaneet hakijat palaavat lähtömaihin mahdollisimman nopeasti ja yhä useampi hyödyntää jatkossa mahdollisuutta vapaaehtoiseen paluuseen. Avustetun vapaaehtoisen paluun ja maastapoistamispäätösten määrät ovat kasvaneet jo vuoden 2024 aikana. Pilotin tarkoituksena on testata, saadaanko paluiden määrää kehitettyä entisestään paluita tehostavan toiminnan ja siitä hyötyvien asiakkaiden keskittämisellä, Haahtela sanoo.
Pilotin aikana myös Maahanmuuttoviraston ja poliisin yhteistyötä maastapoistamispäätösten täytäntöönpanossa tullaan tiivistämään ja luomaan sitä kautta entistä tehokkaampi palauttamisen malli. Palautusten täytäntöönpanosta vastaa poliisi.
Tutustu AJ Tuotteiden valmiisiin pukuhuoneiden tyylikonsepteihin
Katso, miten hyvin suunniteltu pukuhuone tukee sujuvaa työpäivää ja viihtyvyyttä.
AJ Tuotteet
Mainos
Toiminnan vaikutuksia vapaaehtoiseen palaamiseen, palautuksiin ja yleiseen paluuhalukkuuteen arvioidaan säännöllisesti aloituksesta lähtien.
Vastaavia toimintamalleja on käytössä myös muissa Pohjoismaissa.
PS. aasit ja hevoset liikkuu
Migri perustaa turvapaikanhakijoille paluukeskuksen-
Anonyymi-ap
5
90
Vastaukset
- Anonyymi
Missä punatukkainen nais pappi
- Anonyymi
Kääntyi muslimiksi, ja muutti Afghanistaniin, nyt hänen on hyvä olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kääntyi muslimiksi, ja muutti Afghanistaniin, nyt hänen on hyvä olla.
Ihanko tosi ? Se sama joka majoitti taisi olla pääasiassa irakilaisia kotonaan ?
- AnonyymiUUSI
ttty
- AnonyymiUUSI
Ahvenanmaalle se keskus ja öyhölle töitä sieltä.
Loppuu se palstalla lorvaileminen ja sitä miesseuraakin hän saa sieltä illaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807