Maailmassa on kuka ties kuinka monta jumalaa, mutta ateisti ei usko yhteenkään: ei edes siihen tuntemattomaan korkeampaan voimaan.
Onko tässä mitään järkeä?
Onko ateismissa mitään järkeä?
11
139
Vastaukset
- Anonyymi
Nimenomaan siinä on järkeä. Jatkuvasti ihmisille tarjotaan kaikenlaista ajatusta. Kaikkea ei silti tarvitse ottaa omakseen.
- Anonyymi
ateisti on jopa 😍 yläpuolella , koska näkee sen läpi 🤔
- Anonyymi
se on hieman sama kun juoksiessa alkaa väsyttämään niin tiedostaa mistä johtuu , uskovainen jatkaa vain juoksua henkihieveriin , koska ei ymmärrä lopettaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on hieman sama kun juoksiessa alkaa väsyttämään niin tiedostaa mistä johtuu , uskovainen jatkaa vain juoksua henkihieveriin , koska ei ymmärrä lopettaa
syy ja seuraussuhde
- Anonyymi
Yhdestäkään jumalasta ei ole ensimmäistäkään todistetta, ei matalammasta eikä korkeammasta. Jos se "korkeampi voima" on tuntematon, sitä voidaan käsitellä olemattomana samasta syystä: ei todisteita.
- Anonyymi
On täysin johdonmukaista hylätä kaikki jumala-uskomukset kansantaruina. Mutta miten uskovainen perustelee sen, että hyväksyy jonkun yhden jumalan, mikä itselle kerrottiin lapsena ja samaan aikaan kieltää kaikki muut jumalat? Aika epäloogista - eikö?
- Anonyymi
Aika pieni ero:
Minä olen uskomatta noin 4000 virkaa tekevään jumalaan.
Uskovainen vastaavasti on uskomatta 3999 jumalaan. - Anonyymi
Uskominen on vain itsesuggestiota, vailla kosketuspintaa ympäröivään todellisuuteen.
- Anonyymi
Onko ateismissa mitään muuta kuin järkeä?
Yksikään uskonnoista ei perustu järkeen, faktoihin tai logiikkaan. - Anonyymi
ateisti on niiden yläpuolella 🤣 voitte käskeä jumalanne pudottamaan ateistin , onnistuuko 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207