Paavin valinta vei huomion pyhän Venäjän ja Putinin Voitonpäivältä. Patriarkka Kirill on hengellinen johtajamme.
Ortodoksinen usko tuli Venäjältä. Olemme ortodokseina venäläisiä. Pravoslav. Nahhui pohhui.
Ortodokseina vihaamme paavia
13
556
Vastaukset
- Anonyymi
ja höpö höpö
- Anonyymi
Eikä voitonpäivänä pitäisi kiroilla edes venäjäksi.
Joskin voitonpäivän juhliminen perustuu historian vääristelyyn. Ei Neuvostoliitto mitään voittanut. Länsiliittouma se voitti Saksan ja mursi Saksan aseteollisuuden pommituksilla sekä kulutti armeijan länsirintamalla ettei itärintaalle riittänyt enää huoltoa eikä täydennystä ja niin Neuvostoliitto pääsi iskemään takaisin.
Ilman länsiliittoumaa olisivat venäläiset saksalaisten orjia eikä juutalaisia enää olisi.
Pitäisi juhlia sitä että saatiin apua vähän toisella tavalla kuin mitä Ukraina tällä hetkellä saa kun itse ei pärjätty millään tavalla Saksalle.
- Anonyymi
Venäjä ei ole millään muotoa pyhä ja muu ortodoksinen maailma onkin tuominnut Venäjän toimet. Tässä vielä Jumalan kanta Venäjään ja venäläisyyteen:
https://youtu.be/mjrU1ZMvAaU? - Anonyymi
Höpöhöpö. Ekumeeninen patriarkka arvostaa suuresti paavia.
- Anonyymi
Rakastamme paavia, rakastamme uutta ja edellistä.
- Anonyymi
Paavi on antikristillinen harhauttaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavi on antikristillinen harhauttaja.
Leo XIV on Rooman patriarkka ja keskeinen Kristuksen kirkon metropoliitta. Tietenkin hänellä ja muilla menneillä Rooman patriarkoilla on valitettavasti ollut teologisia erimielisyyksiä viimeisen tuhannen vuoden ajalta Kristuksen kirkon muiden jäsenten ja patriarkkojen sekä metropoliitoiden kanssa. Silti hänen virkansa on erittäin tärkeä osa Kristuksen kirkkoa ja jos nämä erimielisyydet saataisin ratkaistuksi niin hän olisi se primus inter pares kirkossa. Minulle ortodoksina patriarkka Leo on kaikesta huolimatta tärkeä Kristuksen yhden, pyhän, katolisen ja apostolisen kirkon johtaja.
- Anonyymi
Ortodoksikirkko hyväksyy siis raamatullisen uskon?
Linkissä olevan:
https://jeesus-on-herra.com/aito-uskoon-tuleminen/- Anonyymi
Ihka uusia biisejä.
- Anonyymi
Ortodoksinen usko hyväksyy 100% linkkisi takana olevan raamatullisen uskon. Tarkoituksemme on tulla Jumalan yhteyteen, armon tilaan. Eukaristian kautta olemme osallisina Kristuksen verestä ja ruumista, "sielun ja ruumiin parannukseksi" ja iankaikkiseksi elämäksi.
Uskonyhteyteen tullaan upotuskasteen kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ortodoksinen usko hyväksyy 100% linkkisi takana olevan raamatullisen uskon. Tarkoituksemme on tulla Jumalan yhteyteen, armon tilaan. Eukaristian kautta olemme osallisina Kristuksen verestä ja ruumista, "sielun ja ruumiin parannukseksi" ja iankaikkiseksi elämäksi.
Uskonyhteyteen tullaan upotuskasteen kautta.Ortodoksinen kirkko tunnustaa yhden kasteen. Eli jos liittyy aikuisena ortodoksiseen kirkkoon ja on kastettu lapsena luterilaiseksi, uutta kastetta ei tarvita vaan mirhavoitelu riittää.
- Anonyymi
Onhan se nähty ettei venäläisiltä onnistu kuin onnettomat sotarikokset. Eivät poloiset nysävärit saa tehtyä kansanmurhaa vaikka kova halu olisi. Omia pölvästejä sitä vastoin kuolee ja niitä lähetetään vankienvaihdssa.
Täydellisiä urpoja. - Anonyymi
Venäjä on pahan valtakunta. Kirilleineen päivineen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943702
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453094Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912671Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572400- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1242290
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212254Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070