Kysyisin että uskaltaako nykyään tavata maksullista naista voiko niihin luottaa ja että millaista on palvelu?
Uskaltaako tavata?
4
112
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu mistä tykkäät ja mitä haluat. Toki tautitilannetta sietää miettiä. Kaikki on vähä ihmisten haluista kiinni. Mä en osaa yleisistä maksullisista sanoa, itsellä on vielä ollut se tilanne että vain yhtä runkannu rahasta ja vain yhden kans pannut rahasta. Nää on tykännyt kun en oo yleinen maksullinen kaikkien kanssa . Nää tietää toisistaan ja tietää että ehkä otan yhden vielä mukaan mutta siihen se jää en ala yleisesti tätä tekee ikinä . Mulla ei oo oikeaa rahantarvetta, käyn ihan täys aikaisesti töissä ym mutta haluan välillä lisätuloa mikä ei mene kauppaan ja laskuihin . Mä oon kaikessa seksielämässä ollu aina tarkka siksi ei oo vielä ikinä ollu tauteja kun testaan säännöllisesti vaikka oon varovainen aina
- Anonyymi
Mistä päin oot
- Anonyymi
Maailman vanhin ammatti......
- Anonyymi
Minulta veivät rahojen lisäksi myös poikuuden joten melko arveluttavaa toimintaa harrastavat nykyään sanoisinko että röyhkeää .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337