Toivoisin sen palaavan . Minä en halua keskustella kevytkenkäisten naisten kanssa .
Nuoruudestani rouvat ja siveät naiset käyttivät huivia. !
59
261
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen Kirkoissa naiset aina peittivät päänsä.
Tuo on Raamatun käsky- Anonyymi
Niin muuten oli . Mohammed kopsas sen kristityillä islamiin .
- Anonyymi
Peittikö naiset joka paikassa päänsä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peittikö naiset joka paikassa päänsä?
Vain rukoillessa pitäisi peittää päänsä naisen vai oliko että vaimon.
- Anonyymi
Ootko KD vai Persu?
- Anonyymi
Persu. Ne haluaisivat naiset nyrkin ja hellan väliin ja pukeutumaan burkhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu. Ne haluaisivat naiset nyrkin ja hellan väliin ja pukeutumaan burkhaan.
Valheellas lyhyet jälet.... Jäit kiinni.
- Anonyymi
Se on persu, kun se luulee että naisen keveät kengät tulevat raskaammiksi,
jos nainen verhoaa päänsä huivilla.
- Anonyymi
Ja milloinka se "nuoruus" oli, 1930-luvulla ehkä.
- Anonyymi
1960 luvulla .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1960 luvulla .
Ei ollu sotaa sillon, olin myös lapsi siihenaikan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu sotaa sillon, olin myös lapsi siihenaikan.
Tuolloin ei ollut sotaa, mutta ydinsodan partaalla oltiin kun Neuvostoliitto ja Yhdysvallat kalistelivat ballistisia ohjuksiaan.
Muistan, kuinka aikuiset kauhistelivat, että mitähän tästäkin vielä tulee.
- Anonyymi
Jotkut käyttää huivia jotkut ei, jotkut miehet on alkoholisteja jotkut ei, jotkut isät ovat lapsistaan ylpeitä ja viettävät aikka heidän kanssaan, jotkut ei, jotkut naiset ehtii laittamaan ruokaa arkipäivisin, jotkut ei. Jotkut miehet on mestarikokkeja, jotkut ei.
Jotkut miehet osaa pestä pyykiä, jotkut ei.
Semmoista se on. Naiset tekevät töitä Suomessa kuitenkin enemmän kuin miehet, ovat paremmin koulutettuja ja tienaavatkin enemmän. Mutta lapset. Ei sun kai tarvi puhua huivittomien naisten kanssa, mutta kai viet lapset jääkiekkoharkkoihin? - Anonyymi
Nuoruus oli 1970 luvulla.
Paljon on pahentunut asiat tuon jälkeen!
Avokummi asiat oli esillä.
Seurakunnat eivät hyväksyneet Kummeiksi avoliitossa eläviä.
Euroopassa oli vastakkain Demokraattiset valtiot ja Sosialistiset valtiot - Anonyymi
Elettiin kylmän sodan aikaa. Muistan.
Mutta ihmisiä ei vainottu.- Anonyymi
Vasemmisto vainonnut aina
Näkyy miekkareinakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmisto vainonnut aina
Näkyy miekkareinakin.Muistako, ketä Suomen vasemmisto vainosi kylmän sodan aikaan?
Niin, niin, mitenkäs sinä muistaisit, kun sinä et ollut tuolloin vielä syntynytkään.
- Anonyymi
Mutta ihmiset olivat tyytyväisempiä, en tiedä onnellisuudesta, mutta kuitenkin.
- Anonyymi
Onkos ihan tutkittua dataa siitä että naisten huivit tekivät ihmiset tyytyväisiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos ihan tutkittua dataa siitä että naisten huivit tekivät ihmiset tyytyväisiksi?
Näkeehän sen kuinka valtavan onnellisia esim Afganistanin huivipäät ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oli vain hienoa kun oli paljon siveitä naisia . 70 luvulla kaikki muuttui ja nyt vasta kauhiaa on tuo Internet tuonut .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet valkoiset islamiin kääntyneet käyttävät huivia Jumalan kunnioittamiseen ja vaikka eivät ole naimisissa . Muuten , on nunnillakin hyvin peittävä asu ja päähine .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet valkoiset islamiin kääntyneet käyttävät huivia Jumalan kunnioittamiseen ja vaikka eivät ole naimisissa . Muuten , on nunnillakin hyvin peittävä asu ja päähine .
Ortodoksinaiset käyttävät kirkossa huivia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerää ajatellakaan, että panisin huivin joka päivä päähäni! Ruokaa laittaeassani ja leipoessani on huivi paikallaan, muulloin vapaa nainen ´kulkee ilman huivia, hattu voi olla päässä, jos siitä pitää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oli vain hienoa kun oli paljon siveitä naisia . 70 luvulla kaikki muuttui ja nyt vasta kauhiaa on tuo Internet tuonut .
Enää vain Tatjaana pitää huivistaan kiinni.
- Anonyymi
Tämähän on ihka oikea valepalsta😂
- Anonyymi
Historiaa .
- Anonyymi
Hehheh, mun nuoruudessa jääkiekkoillijoilla ei ollut kypäröitä, mutta oli erkkarilla kiinnitetyt munasuojat!
- Anonyymi
Niin oli . Aika rajua kun nyt ajattelee ,et ilman kypärää pelaisi jääkiekkoa .
- Anonyymi
Ei ollu pyöröikykypäriä. Ei mopoilukypäriä. Motskarilla sentään nahkahuppu😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oli . Aika rajua kun nyt ajattelee ,et ilman kypärää pelaisi jääkiekkoa .
Kai ne munasuojat oli tärkeämpiä!
- Anonyymi
Minun nuoruudessani siveät neidot käyttivät minihameen alla pikkuhousuja.
- Anonyymi
Minihameita tuli muistaakseni vasta 70 luvulla .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minihameita tuli muistaakseni vasta 70 luvulla .
60-luvulla ne jo tulivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
60-luvulla ne jo tulivat.
1800 -luvun lopulla Buenos Airesissa oli minihameet prostituoiduilla.
- Anonyymi
Kesällä ei päässään mitään. Juoksivat " Pikku, pikku bikineissään" pitkin rantoja.
- Anonyymi
Somalia, unelmamaasi!
Ei näy edes kenkiä😆 - Anonyymi
Luuletko nainen on onnellisimmillaan, kun katsoo verkkonsa läpi mailmaan. Kuin salaa tiiraillen. Ilman, että kukaan häntä tunnistaa.
Kuin yhdenhengen vankila. Sairasta, järkyttävää. Ei kuulu Suomeen.- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä! Sitä paitsi kierrän kaukaa, jos vastaan tulee täysin umpeen puettu nainen! Ei koskaan voi tietää, onko siellä mahdollisesti terroristi, jolla on ase kaapujensa alla!
Ovat tosi pelottavia! Eivät kuulu sivistyneeseen maailmaan tuollaiset huntupäiset kuvajaiset!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä! Sitä paitsi kierrän kaukaa, jos vastaan tulee täysin umpeen puettu nainen! Ei koskaan voi tietää, onko siellä mahdollisesti terroristi, jolla on ase kaapujensa alla!
Ovat tosi pelottavia! Eivät kuulu sivistyneeseen maailmaan tuollaiset huntupäiset kuvajaiset!!Tosi pelottavia nuo Purran jätesäkit. Ne saattavat sisältää mitä vain.
- Anonyymi
Nuoruudess eivät käyttäneet alushousuja.
- Anonyymi
Vedä huivi päähäs. Sillä se on taputeltu!
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Uskonnollinen poliisi valvoi huivien käyttöä. Hihhulit viettivät päivänsä kolmistaan tarkkaillen ympäristöä josko jollakin naisella oli kauppamatkalla jäänyt huivi laittamatta. Sitä kälätyksen ja paasaamisen määrää jos saivat kiinni. Kauppakassi jäi siihen maahan, jotta pääsi nopeammin juoksemaan kotiinsa.
Uskonnollisten poliisien naispuolisilla jäsenillä oli jallassansa solkikengät joissa solki oli joko pronssinen taikka hopeinen. Päivi Räsänen on kevyttä tavaraa heihin verrattuna. - Anonyymi
Hihi noita meidän hihhuleita!
- Anonyymi
Mulle teki tiukkaa saada poika , siveä ja uskonnollinen, suostumaan seksiin. Opeteltiin kortsunkäyttäkin ihan kädestä pitäen! Naisilla on kanssa hormomeita ja ne on kiimaisia!
- Anonyymi
Jännä juttu sinänsä, kun kaikki ollaan ihmisiä ja lisääntymisvietti on ihan geeneissä!
- Anonyymi
Ei mun mutta ei kuitenkaan pyllyvako näkynyt kaupunkihousuissa.
- Anonyymi
Sinun ei tarvitse keskustella naisten kanssa ollenkaan. Jää enemmän naisia normaaleille miehille.
- Anonyymi
Kuinka raskaat kengät pitäisi olla?
- Anonyymi
Miehillä pitäisi olla pysyvä munalukko, jota he eivät itse voisi avata, niin maailma olisi paljon siveellisempi ja turvallisempi.
- Anonyymi
Osu ja uppos😂
- Anonyymi
Miesten ajatusmaailma on siveetön. Ilman miesten likaisia ja epäsiveellisiä. Ei ole naisten vika, jos mies on niin heikkopäinen, ettei pysty kontrolloimaan ja ohjaamaan ajatuksiaan siveelliseen suuntaan.
Miesten pitää säätää omaa päätään eikä ulkomaailmaa. Kovin itsekästä ja narsistista on heikoilta miehiltä olettaa, että koko muun maailman pitäisi toimia siten, että jonkun heikkopäisen miehen himot pysyisivät ruodussa. - Anonyymi
Naiset ja lapset sekä miehistä fiksuimmat muodostavat yhdessä ihmisten enemmistön. Silti vähemmistö eli epäsiveelliset junttimiehet yrittävät määräillä, miten enemmistö, eli naiset ja lapset, jotka ovat ihmisten enemmistö ilman fiksuimpia miehiäkin, saavat maailmassa elää.
- Anonyymi
Niin persut haluavat huivit ja burkhat naisille. Ei se yllätys ole.
- Anonyymi
Moi Abdul, voit vielä palata nuoruuden maisemiisi, kukaan ei estele.
- Anonyymi
Jokainen mies, joka rukoilee tai profetoi pää peitettynä, häpäisee päänsä.
5 Mutta jokainen vaimo, joka rukoilee tai profetoi pää peittämätönnä, häpäisee päänsä, sillä se on aivan sama, kuin jos hänen päänsä olisi paljaaksi ajeltu.
6 Sillä jos vaimo ei verhoa päätään, leikkauttakoon hiuksensakin; mutta koska on häpeäksi vaimolle, että hän leikkauttaa tai ajattaa hiuksensa, niin verhotkoon itsensä.
7 Miehen ei tule peittää päätänsä, koska hän on Jumalan kuva ja kunnia; mutta vaimo on miehen kunnia.
8 Sillä mies ei ole alkuisin vaimosta, vaan vaimo miehestä;
9 eikä miestä luotu vaimoa varten, vaan vaimo miestä varten.
10 Sentähden vaimon tulee pitää päässään vallanalaisuuden merkki enkelien tähden.
11 Herrassa ei kuitenkaan ole vaimoa ilman miestä eikä miestä ilman vaimoa.
12 Sillä samoin kuin vaimo on alkuisin miehestä, samoin myös mies on vaimon kautta; mutta kaikki on Jumalasta.
13 Päättäkää itse: sopiiko vaimon rukoilla Jumalaa pää peittämätönnä?
14 Eikö itse luontokin opeta teille, että jos miehellä on pitkät hiukset, se on hänelle häpeäksi;
15 ja että jos vaimolla on pitkät hiukset, se on hänelle kunniaksi? Sillä ovathan hiukset annetut hänelle hunnuksi. - Anonyymi
Minäkin nuorena yritin tulla noitana poltetuksi . Olin kyllä tuolloin vielä mies sukupuolinen .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076