Huom. Miehet jotka saatte kiksejä kun vaimollenne runkataan kunnolla.
Varattujen naisten kuvat käyttöön.
11
250
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkäisin antaa kuvia kunnon runkkarille. Ukm
- Anonyymi
Missä annat kuvia?
- Anonyymi
laita kik Jukizuki69 niin runkkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä annat kuvia?
Vaikka Janakkalan levarilla tai 40km Hämeenlinnasta suuntaansa. T. Ukm
- Anonyymi
Kiihottavaa olis katsoa kun vieras mies runkkaa vaimon kuville.
- Anonyymi
Minä voisin näyttää jossain salaa kännykästä muijasta ottamiani kuvia, vaikka autossa jossain parkissa voisit runkata samalla..
- Anonyymi
🙈🙊🙉
- Anonyymi
Aika homoa
- Anonyymi
Silloisesta maikkarin chatista kun löyty txt ja kuvan vaihto seuraa niin löytyykin oikeen yllätys kuvat. Kuvissa oli mun ex muija jolla kyl oli oma mieskin. Mut muija oli polvillaan kolmen kyrvän edessä känninen kiima ilme kasvoillaan. Toisessa otti yhdeltä suihin ja kahta runkkas. Sit tuli pano kuvia kun sai peppuun ja vittuun samanaikaa. Oli tissit ja kasvot spermassa. Kysyin lähettäjältä et kuka nainen oli, ni sano nimen ja olivat napanneet sen kapakasta.
- Anonyymi
🤣😆😂
- Anonyymi
Elettiin sillo ihan tavallisten kameroiden aikaa. Ja otinkin ain rullallisen kuvia muijastani ja meistä yhdessä alasti ja pano kuvia. Teetätin kaksoiskappaleet niistä aina. Käytiin samassa raflassa monesti tanssimassa ja juomassa. Näin siellä meitä vanhemman miehen myös usein jota ei tunnettu. Sit olin yksin siel olusilla kun tämä mies tuli juttelee kun ei siellä paljoo muitakaan ollu. Sanoinkin et olen nähnytkin hänet. Ja se siihe et niin hänkin meidät ja on kattellu etenkin naistani. No mikäs siinä jos katsoitkin vastasin. Vähän puheltiin muita asioita ja sehän tarjosi mulle juomia lisää. Sit se sano on muija tosi upee seksipakkaus et hitto ku näkisi edes alasti sen. Tarjous lisää juomaa mulle ja jutut senkun jatku. Sit sanoin et voisin valokuvia näyttää jos kelpaa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337