https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1b6f3154-3a3f-4717-8518-e034d91af952
Näin ne vihreät ja vassarit säästää kansan rahoja.
Muuten jopa ihan sama mulle, mutta toi Koskelan kansanomainen puhekieli vai miltä kuulostaa
" Matkat kuuluvat normaalin kutyymin mukaisesti eduskunnan matkustussäännön piiriin, jota olen noudattanut, Koskela viestittää IL:lle"
Kutyymi -sana
Piti tälläsen tyhmän 6 kymppisen oikein netistä tarkistaa mitä sana kutyymi tarkoittaa ja sehän tarkoittaa tapaa tai käytäntöä. Mutta että köyhän kansan edustaja käyttää moista sanaa, niin mistä helvetistä lienee kotoisin, en ollut tuota sanaa kuullut / lukenut ikinä missään tätä ennen.
Kyllä sitä ollaan niin hienoja että.
Sofia Virta ja Minja Koskela panivat vaalitenttitaksinsa eduskunnan piikkiin
Anonyymi-ap
3
62
Vastaukset
- Anonyymi
Koskela nostaa itsensä "tavallisten" ihmisten yläpuolelle, suorastaan leijuu.
Sori jos loukkas jotakuta, mulla nyt vaan on tällänen kutyymi naljailla paskantärkeille poliitikoille jiiänee. - Anonyymi
Vassarit on ylpeitä näistä, saattavat olla vuosikymmenien ajan puolueittensa puheenjohtajia :)
Sellanen puolue millanen johtaja. - Anonyymi
Kaksi syöpää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066