Onko citymarketti menossa kylällä kiinni kun purkavat kalusteita ja ihan tyhjä? Olisi saanut kummussa olla 2 kauppaa niin ässä ei saisi nostaa hintoja.
Koo kauppa puretaan
13
888
Vastaukset
- Anonyymi
Huomaan että Outokumpulaiset ovat syntyneet talossa jossa ikkunat mettään päin..
Maailma menee eteenpäin vaikka takapajulassa elättekin, ottakaa pää pensaasta lukekaa, älkää tuoko tyhmyyttänne aina esille...
https://www.kesko.fi/media/uutiset-ja-tiedotteet/uutiset/2025/outokummun-k-marketiin-taysremontti/- Anonyymi
Helmiä siis tulee sioille tarjolle, uusi kauppa vanhojen seinien sisään...
Olkaa otettu kun Kesko avokätisesti korjaa kaupan kuntoon...
- Anonyymi
Eikö tuo että vanhat kalusteet pukataan ulos jalkakäytäville useiksi päiviksi ole jo ympäristörikos??
- Anonyymi
En tiijä missä asut? Outokummussa ei Citymarkettii
- Anonyymi
Hieno kauppa tulee ja on jo tullutkin - melkein!
- Anonyymi
Taitaa olla kuitenkin ihan tasoa omankylän kauppa K-market. Tuskin koko riittää Supermarketiksi, mutta hyvä kauppa se on ainakin aidolle keskolaiselle jo toisessa polvessa.
- Anonyymi
Joensuussa käyn töissä, ostan kaiken tarvittavan työmatkoillani kotiin. Kaikkea mukavaa saa paljon edullisemmin kuin oman kylän K-sta tai ässästä.
Matkakulujen verran säästää helpolla käydessään Prismassa ja Lidlissä, K-kaupat ovat kalliimpia Joensuussakin ellei mammuttimarkkinat tms satu olemaan.. - Anonyymi
Diecelkin oli su Joensuussa 1,52 ST, llä.
Täällä 1.74. 10l sain hyötyä.
Arvaatko missä tankkasin, kauppareissullani ja samalla kävin Upealla äitkenpvä lounaalla, 37e /2 hlöä. - Anonyymi
Ei ollut Pilkon cittarilla mitään aloittajan mainitsemaa. Tarkista ensin lääkitys ja käy vaikka sitten optikolla.
- Anonyymi
Kauppa on kuin Venäjältä... sekainen ja vassarien suosikkipaikka. Siellä tuulipuku kahisee ja edes yrittäjät ei käy yrittäjävetoisessa kaupassa vaan menevät sokokselle
- Anonyymi
Kappas vaan kun tulosta tekee parjaamasi kauppa.. Asiakkaat ovat vauvasta vaariin, hyvätuloisia omillaan toimeen tulevia kansalaisia..
https://b2b.profinder.fi/haku/jokupi-oy/27557204
- Anonyymi
Kävin eilen Citykummussa, järjestys muuttunut, hieman etsityttää mutta kun tottuu missä mitäkin niin näyttää että siisti kauppa.
Entisenä kaupan myyjänä huomaan että helpompi vavoo mitä hyllyjen välissä tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876