Nykyisin palvotaan erikoisuutta , julkisuutta ja individualismia. Jokaisen pitäisi olla vähintään influensseri tai somevaikuttaja, että olisi jotain.
Voiko nykyään olla ihan tavallinen suomalainen tavis, ja olla siihen tyytyväinen?
Itse olen varmaan Suomen tavallisin ihminen: 39 -vuotias yhden lapsen yh-äiti Kouvolasta, ammatiltani parturi-kampaaja. Ulkonäkö ja pukeutuminen ihan tavallinen, mutta siisti ja kivannäköinen. Tykkään suomi-rokista ja suomalaisista iskelmistä, lempiruokani on perunamuusi ja lihapullat. Harrastan tv:n katsomista ja naistenlehtien lukemista. Unelmalomamatkani suuntautuu Kanarialle.
Miesihanteeni on tavallinen rehti suomalainen mies, jolla pysyy työkalut kädessä.
En ole Tinderissä enkä Instassa, mutta Facebookin käyttö sujuu jotenkuten.
Olen siis todella tavallinen tavis. Pitääkö olla huolissaan?
Pitääkö olla huolissaan, jos on todella tavis?
1
245
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371343- 1481071
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67845PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.52662- 60651
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33541- 30533
- 39517
- 63503
- 16497