Tosi ystävyyteen kanssani

Anonyymi-ap

Tosi ystävyyteen kanssani aloitus tähän

9

92

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosi ystävyyteen kanssani voi päästä yli 32 vuotias nainen joko näkemällä minua irl ja juttelee kuulumisia yms vähitellen juttelemista. Samoin irl viestiä minulle ja juttelee kuulumisia yms näin . Tai vastaa tähän pyytämälläni tavalla.
      Vastauspohjat mitkä voivat olla puhdasta mielikuvitusta.
      Aloitustani ei ole suunnattu kenellekään vaan suhtaudun kaikkiin naisiin avoimin mielin kuka on kiinnostunut minusta.
      Vastaa johonkin sinulle itsellesi sopivaan vastauspohjaan a ja b, vastaa yhteen molemmissa,a ja b. Kirjoita vinkkejä itsestäsi, ulkonäöstäsi, paikasta missä näimme ja milloin.

Vastauspohja a.
      Seksikkään muodokas noin 155-160 cm nainen, keskikoisella seksikkäällä pepulla, seksikkäillä reisillä, pitkillä kauniilla tummilla/vaaleilla hiuksilla.
      Seksikäs täydelliset reisinen nainen, tiukalla pepulla,, kauniilla tummilla, vaaleilla hiuksilla.
      Seksikäs muotoinen nainen, noin 170 cm , pitkillä vaaleilla/tummilla hiuksilla.
      Seksikäs reisinen, melko muodokas nainen, seksikkäällä pepulla ja kauniilla tummilla/vaaleilla hiuksilla.
      Seksikäs nainen täydelliset reidet, muodokkaalla pepulla, kauniilla pitkillä vaaleilla/tummilla hiuksilla, noin 160-165 cm

Seksikäs muodokas nainen, seksikkäällä isohkolla pepulla, vaaleat/tummat hiukset., noin 175 cm

Naisella oma vastauspohjasi, vartalostasi ja hiuksistasi.

Vastauspohja b

Naisella farkut ja paita/takki juttelua

Naisella housut ja takki juttelua

Naisella hame ja sukkahousut ohimennen näkemistä

Naisella uimapuku uimahallissa uima-altaan reunalla juttelua noin 13 vuotta sitten syksyllä.

Naisella farkut ja paita juttelua minun tai naisen talo talvella noin 3 vuotta sitten

Naisella lyhyet shortsit ja paita, kesä 10 vuotta sitten tai enemmänkin minun tai naisen talo.

Naisella oma vastauspohjasi.

Naisella tiukat housut ja takki, ohimennen kaupassa.

En ole ikinä sanonut tosissani täällä oikeaa nimeäni, enkä tietenkään sano, vaan tässä täytyy oikeasti tietää minut irl ja olla kiinnostunut minusta.

En lue kuin aidot hyvät pyytämällä tavalla tehdyt vastaukset vain. Kaikki muut kommentit ovat trollien trollauksia eivätkä liity aloitukseeni tai minuun millään tavalla, vaan niissä on joku trolli purkaa pahaa oloaan aina.

Aloitus on auki huomiseen aamu kello 8 asti.

• Anonyymi

Vähän noloa kun tämän aloittajaäijän vastauspohjasta huolimatta tätä aloitusta on yritetty tulkita päin sanonko mitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän noloa kun tämän aloittajaäijän vastauspohjasta huolimatta tätä aloitusta on yritetty tulkita päin sanonko mitä

Kommenttisi oli nolo. Aloitustani ei voi tulkita väärin. Vaatii jo paljon typeryyttä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenttisi oli nolo. Aloitustani ei voi tulkita väärin. Vaatii jo paljon typeryyttä

No sinäpä sen apsetä sanoit. Pitäiskö nuo rytkyt lyädä kaikki kerralla päälle? Mulla ois uimapuku sukkahousu, lappuhaalari

• Anonyymi

Vaikka olisit joskus aiemmin minulle tässä vastannut pyytämällä tavalla, kannattaa vastata tähän uudelleen

• Anonyymi

Tosi ystävyyteen kanssani kuuluu myös erotiikkaa

• Anonyymi

Näin olen ymmärtänyt, aloittajasetä että se olisi ystävyytesi edellytys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin olen ymmärtänyt, aloittajasetä että se olisi ystävyytesi edellytys

Kyllä vain.

• Anonyymi

Luen vain aidot hyvät pyytämällä tavalla tehdyt vastaukset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      164
      6148
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      75
      5369
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4375
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3750
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3418
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      3030
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2357
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2099
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      2055
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1783
    Aihe