Ajeleeko yli 60v paineissaan 02al ja haluis näyttää runkkaustaan ja et auttaisin? Ukin alueelta m57
Haluun nähdä kookkaaan kalu.
12
364
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaa kaikki kännäävät näin lauantaisin?
- Anonyymi
Kait sellaset ukot enemmän pk seudulla eikä 02al?
olis 19cm otatko kanssa suihin
- Anonyymi
Ehkäpä jos olis rohkaisu viinat. Millane muuten oot ja mistä?
helsingistä siisti mies, voin ottaa pullon viinaa mukaa jospa sitten rohkenet suihin ottaa.
- Anonyymi
No aloituksessa kyllä luki et mistäpäin seuraa haen. Sul olis kivan iso. Sitten kyl varmaan ottaisin suihin. Mut tuskin ajelet tänne asti?
Anonyymi kirjoitti:
No aloituksessa kyllä luki et mistäpäin seuraa haen. Sul olis kivan iso. Sitten kyl varmaan ottaisin suihin. Mut tuskin ajelet tänne asti?
miksen, tarvittaessa ajelen.
- Anonyymi
seppo999 kirjoitti:
miksen, tarvittaessa ajelen.
No sitten sopii kyllä. Vaan miten paremmin yhteyksiä sais ja millon?
Anonyymi kirjoitti:
No sitten sopii kyllä. Vaan miten paremmin yhteyksiä sais ja millon?
laita sähkäposti osoiteesi niin sovitaan
- Anonyymi
Olisipa mahtavaa. Isoa maistella.
- Anonyymi
Mites on yli 60v sinkku miesten Juhannus? Aloittaja.
- Anonyymi
Mahtavaa! Olisi kiinnostavaa nähdä ja ja kokea 60+ isokyrpäinen kookas mies. Mutta ei pikakontakteja kuitenkaan kuin 'anonyymeinä' tai huppu silmillä! 😜
Helsingin seudulla?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607339
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506026- 1535337
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484757Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733312
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623280Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253132- 472497
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182409