Surullista, että vanhukset ovat joutuneet vasemmisto ja äärivasemmistopuolueiden politiikan takia itse lähtemään parrikadeille puolustamaan oikeuksiaan. Hienoa oli se, että olivat "tavallisesta" äärivasurista poiketen, osanneet kohdistaa mielenilmauksen "oikeaan" osoitteeseen eli PIRHA:a vastaan. Pirhaa, jonka päätöksistä jo vuodesta 2022 ovat "vastanneet" OPPOSITIOPUOLUEET eli SDP, Hirveät, Keskusta ja vasurit 44/34 edustajapaikallaan!!! Eli SAMAT päättäjät, jotka viime aluevaaleissa valtuutettiin JATKAMAAN LEIKKAUKSIA!!!!!
Hämmästystä lisäksi aiheutti se, että SYYLLISTEN edustajaa IlmariNurmista, sen sijaan, että oltaisiin heitelty kananmunilla tms. pyydettiinkin selfie kuvaan!!!!!
Tragikomiikkaa Rollaattorimarssilla Tampereella 9.5.2025
3
116
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä on propaganda? Se on sitä, että asiat käännetään nurinpäin ja valkoisesta yritetään tehdä musta.
- Anonyymi
Olisiko osa iäkkäistä laitettu puolustamaan vanhusten pakkopalveluja kuten päivätoimintaa, että miten "ihania" ne ovat ja hysteerinen mummojen kuntoutus. Vai saako iäkäs valita itse asioita, esimerkiksi köyhä vanhus, ettei aina tuputeta kaikkea kummallista. Eri asia mitä kukin toivoo.
- Anonyymi
Mun naapurin mummo kertoi iloisena, että hän pääsi marssilla Ilmarin kanssa yhteiskuvaan jollekin somesivulle. Tämä mummo on sosiaalinen ihminen, joka tykkää päivätoiminnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12010316
- 525030
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411402Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta251010Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311001Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977