Kuinka suomalaanen voi vain naureskella ja sanua että hänellä menöö hyvin, jos samahan aikahan Suamella menöö huonosti?
Että onko tuollaanen ihminen menettänyt torellisuudentajunsa?
Selittäkääs mulle
4
452
Vastaukset
- Anonyymi
Epävarmat ajat lisää pelkoa, pelko lisää itsekkyyttä ja ahneutta, kynnet veressä ihmiset kerää turvakseen ja pitää hampaat irvessä kiinni omastaan. Itsekkyys vain pahentaa tilannetta, mutta eihän pelkurit muuhun pysty.
Pahuus johtuu pelosta. - Anonyymi
Pohjois-Koreassa samaa. Tuo on joku sdp hysteerishypnoottinen joukko. Valmiita natseja.
- Anonyymi
Sijoita sinäkin oikein varmoihin kohteisiin joista useita on ulkomailla. Avaa tili ulkomaille ei häiritse niin hirveesti limanuljaskaa verokarhua kun nyt ei liikaa touhaa.. siinäpä se
sitten kuljet normaalisti töissä nostat paskaa palkkaa josta maksat liikaa veroa niinkun muutkin suomalaiset kiltisti valittamatta...mikä tietysti on vähän tyhmää.saa käydä kerran vuodessa oikeen lomalla...jipii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42807
- 47782