Kuinka monen mielestä kahden miehen välinen seksi on kaunista
Homoilu on kaunista
46
744
Vastaukset
- Anonyymi
Homoilu on ihanaa ja kaunista katseltavaa
- Anonyymi
niin sanoi vaimokin kun katsoi eka kerran kun mua nussi 3 kaveria peräjälkeen
- Anonyymi
kauan ei voi sivusta katsella oma kulli vaatii mukaan
- Anonyymi
Mä kiihotun vähänpukeisista miehistä
- Anonyymi
Ihanko totta?
Entä se pullotus housuissa?- Anonyymi
tiedän miehiä jotka rannoilla käy välillärunkkaamassa jotta pullotus säilyy ihanaa
- Anonyymi
etelän rannoilla hyviä pullotuksia kun lipsuttelee huuliaan pian saa ottaa joltain suihin tai useammaltakin päivän aikaan
Homoilu on ihanaa katseltavaa ja vielä ihanampaa koettuna, tuntea toinen mies lähellä ja hyvällä on parasta
- Anonyymi
kerran olin porukan nussittavana siitä asti peppu kaivannut kyrpää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerran olin porukan nussittavana siitä asti peppu kaivannut kyrpää
rannoilla etelässä kukaan ei ihmettele jos annat peppua julkisesti voi tulla jopa viereen katsoon ja jatkaan kun eka lopettaa mukavaa maata antajana
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
rannoilla etelässä kukaan ei ihmettele jos annat peppua julkisesti voi tulla jopa viereen katsoon ja jatkaan kun eka lopettaa mukavaa maata antajana
No ei se nyt ihan noin mene. Aika arvassa paikassa onnistuu noin
- Anonyymi
Ja ei varmasti ole hyi helvetti sanoo hetero
- Anonyymi
Tehdään sinustakin homo, rentouta sulkijalihaksesi ja pyllistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei se homoks tee jos kerran peppua antaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei se homoks tee jos kerran peppua antaa
joo i kerta nautinto vielä mitään oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sulkijan pitää olla tiukka tuntee sen nautinnon kivun kunnolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo i kerta nautinto vielä mitään oo
onneks löysin porukan 6 kaveria jotka kaikki haluaa persettä kerran viikossa annan vaimo tietää
- Anonyymi
Haluisin kokea et ottaisin suihin ensin ja sitten mun Neitsyt peppua naitais taidolla. Itseä kiinnostaa yli 60v miehet.
- Anonyymi
Täällä 80v naisin neitsyt peppuasi
haluisitko 17/ 4 olen kovana!
- Anonyymi
sitä en tiiä onko kaunista mutta ainakin tuntuu hyvältä antaa
- Anonyymi
Ei se kaunista ole aikamiesten kesken, mutta nuorten teinien kesken se voi näyttää kauniilta. Näin se on heteroidenkin suhteen, kyllä vanhemmiten kauneus on katoavaista.
- Anonyymi
On ihanaa katsella kun kova kyrpä uppoaa syvälle perseeseen😀
- Anonyymi
Mun persettä saat nussia koska vaan!
- Anonyymi
joskus vaan ihmettelee mahtuuko tuo mutta kyllä liukuu
- Anonyymi
samaa mieltä oli vaimoni kun katteli vierestä kun mua pantiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joskus vaan ihmettelee mahtuuko tuo mutta kyllä liukuu
muutaman jälkeen halu kokeilla kuinka suurta mahtuu vielä en oo löytänyt liian suurta sattuuhan se vau mikä tunne kun pohjassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muutaman jälkeen halu kokeilla kuinka suurta mahtuu vielä en oo löytänyt liian suurta sattuuhan se vau mikä tunne kun pohjassa
Miten isoja oot ottanu?
- Anonyymi
Miten löytäisin täältä seuraa mulla kookas tahdon imeä imetää yms
- Anonyymi
vaimo ainakin kiihottu kun annoin peppua miehelle
- Anonyymi
Tottakai
- Anonyymi
vaimon mielestä ainakin kun yllätti mut kaverillemme antamassa jäi kattomaan sanoi jatkakaa vaan
- Anonyymi
videolta kiva katsoo kumpa sais osallistua
- Anonyymi
kauneudesta en tiiä mutta hyvältä tuntuu kavereille antaa peppua
- Anonyymi
On kaunista varsinkin +80v vaarien kanssa.
- Anonyymi
Oletko kokeillut?
- Anonyymi
ei tarvi olla kaunista vaan irstaan näköistä
- Anonyymi
No en tiedä kauniista, mutta kiimaista on ollut aina.Saanut toteuttaa fantasian, että saa naida tumman, ison ja isokullisen miehen kanssa hänen mökillään koko yön.Olla otettavana, kun iso mies nai ja laukeaa sisälle monta kertaa, kun rakastelemme
- Anonyymi
Kyllä se on kaunista kun molemmat saa nautintoa!
- Anonyymi
Minustakin kahden miehen välinen rakastelu on kiihottavaa katseltavaa ja kaunistakin!
- Anonyymi
Mielelläni rakastelisin toisen miehen kanssa ! Olisi ihanaa suudella hyväillä ja imeä tissejä ja runkata kovaa kullia!
- Anonyymi
Olisi kyllä ihanaa suudella hyväillä ja imeä tissejä ja runkata sinun kovaa kullia! Olisi upeaa jos haluaisin panna minua peppuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kyllä ihanaa suudella hyväillä ja imeä tissejä ja runkata sinun kovaa kullia! Olisi upeaa jos haluaisin panna minua peppuun!
Olisi ihanaa suudella, imeä tissejäs
ottaa kalusi suuhun!
Panisin sinua paljaalla, saisit permat sisääsi!
Kauniista tiedä mut voisin viettää aikaa ja sekstailla miesten kanssa ilman lääppimistä.
Suihinottoa ja panemista luonnossa olis parasta kokea auringossa.- AnonyymiUUSI
voidaan mennä yhdessä minkä ikäinen oot
- AnonyymiUUSI
Tarkoitat varmaan sairasta ?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185141Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802- 352651
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302438Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221710- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101580Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101188- 961187