Haluaisitko vauhdikkaaseen vuoristorataan, letkeään autojunaan vai tyrskyävälle vesiradalle?
Kohtahan ne huvipuistot aukeaa
27
234
Vastaukset
- Anonyymi
särkänniemi ainakin on jo auki
- Anonyymi
Eiköhän ne vappuna aukea?
Mä oon joskus aatellu että
rakkauden synnyttäminen on kuin vuoristorata. ja vatsanpohjassa aaltoilee tsunami:)
voishan siihen todella kuluttaa yhden tai useamman Lintsi / Särkkis - päivän .- Anonyymi
Gubbe 💩💩💩💩💩
Irstas limanuljaska🪓 Anonyymi kirjoitti:
Gubbe 💩💩💩💩💩
Irstas limanuljaska🪓Tämä taitaa olla piirustuskilpailuiden parhaimmistoa! Kiitos siitä.
- Anonyymi
Parisuhteen alussa kannattaa käydä huvipuistossa. Siinä oppii ja näkee paljon toisesta ❤️
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhteen alussa kannattaa käydä huvipuistossa. Siinä oppii ja näkee paljon toisesta ❤️
Eiks rakkauden harjoittelu oo yhtä hupia :)
- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Sen osaa tai ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva. Minulla tulee huono olo laitteissa. Edellisen kerran kun kävin huvipuistossa, oksetti ensimmäisen laitteen jälkeen ja kykenin käydä vain kummitustalossa enää ja sitten lähdinkin jo yksin pois takaisin hotellille ja työkaverit jäivät huvipuistoon iltaa viettämään. 🫡
OutoIintu kirjoitti:
Mäen myöskään tykkää "laitteista" - mulle on varmaan jääny muistini perukoille kauhukuva lapsuudesta, ku vuoristoradassa ollaan lennetty tukkaputkella, tai karusellissa keinu ei oo pysähtynytkään tai Uppotukkijoella on kastunut yltäpäältä ja ja ja ja.
Ihan kauhee angsti laitteita kohtaan, saati sitten kun lukee että joku "taifuuni" on lukkiutunut "pääAlaspäin" - asentoon. HuiKamala!
- Anonyymi
Minua ei saa kuin kahvikuppiin pyörimään 🤣 no vois siihen tukkimäkeen korkeintaan mennä.
- Anonyymi
Ei minulta tämä. En halua olla enää missään tekemisissä terkuin vuoristoratanainen ☺️
- Anonyymi
Haluun hänen kanssa "aikuisten rannekkeet"
- Anonyymi
Jos olisi romanttinen ilta ja kaunis auringonlasku, istuisimme rauhallisesti kiehuvassa kahvikupissa. Pitäisin mansikoilla koristellusta mekko vyötäröstä kiinni, ja suutelisin silmät kiinni olevaa kaunista kasvia.
- Anonyymi
Pistä korkki jo kiinni.
- Anonyymi
Kasvia? 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvia? 🤣🤣🤣
No miksei, sanoi pitävänsä siitä vyötäröstä mansikoilla kiinni. Tuntuu olevan kasvikunnan juttuja, kaiken kaikkiaan..
- Anonyymi
Meni jo
- Anonyymi
Vauhdikas on mun juttu!
- Anonyymi
Olit hidas. Myöhäistä
- Anonyymi
Joku lemmenjoki olis hyvä, pienet veneet, ei yhtään kiepuntaa ja hyvin vähän vauhtia.
- Anonyymi
Se on lähettävä venetsiaan.
- Anonyymi
koko rahan edestä tottakai eli kaikki ja haluan käydä narunvedoissa ja peleillekin on päästävä. kerran kesässä.
- Anonyymi
Joo narunvetoa kyllä 😆
- Anonyymi
Särkänniemi ja siellä rakkain laite on tornado, ja toinen ihana on x.
- Anonyymi
Kwai River on lemppari..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616120
- 755359
- 994375
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603418- 443020
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462055
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783